Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuw hardcore/hardstyle webradio arnoldsradio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw hardcore/hardstyle webradio arnoldsradio

he ben een eigen webradio begonnen met hardcore en hardstyle muziek!
    draai 24 uur per dag nonstop hardcore/hardstyle muziek!
    laat je mening achter wat je er van vind kwa muziek en andere dingen!!
    http://www.arnoldsradio.nl vind je 2 links om er naar te luisteren!!
    hoor graag de meningen!!:cool:

Ik wil je er graag op wijzen dat je SENA en BUMA STEMRA nodig hebt om legaal uit te zenden op het internet. http://www.muzieklicentie.nl/nl-NL/ kan je het aanvragen. Kost wel ron dde 70 euro per maand. Maar als je nu wordt gesnapt kan je rekenen op een boete boven de 1000 euro.

Comment

buma/stemra heb ik een licentie van :lj10005275 sena heb ik ook aangevraagt is al goedgekeurd maar die willen eerst geld zien dus eind van de maand heb ik die licentie ook!!
      deze webradio zend legaal uit!! en wordt dan ook op de web site vermeldt!!
      maar iedevalg bedankt voor de waarschuwing!!

Comment

Je windows media player stream doet het niet, althans hij is niet doorgelinkt.

Comment

Mij lukte het net wel hoor;) Best goede muziek, niet helemaal mijn ding maar dat ligt aan mij!

Comment

Comment

de stream hier boven aan klikken om via windows media player te luisteren!!

Comment

Originally posted by thearnoldb View Post
                buma/stemra heb ik een licentie van :lj10005275 sena heb ik ook aangevraagt is al goedgekeurd maar die willen eerst geld zien dus eind van de maand heb ik die licentie ook!!
                deze webradio zend legaal uit!! en wordt dan ook op de web site vermeldt!!
                maar iedevalg bedankt voor de waarschuwing!!
                Okej. Ja ik zag het niet zo 1 2 3 staan. Maar mooi. er zijn veel radio stations die illegaal draaien...... Zonde van je motivatie en je plezier als je een grote envelop van sena op de mat krijgt. volgens mij is het ook zo dat je van sena eerst een mededeling krijgt dat je dat moet betalen en van buma/stemra gelijk een boete.

Comment

Buma, Stemra of Sena kunnen geen boetes uitdelen omdat het geen overheidsinstanties zijn, zij beheren alleen namens platenmaatschappijen die daar ingeschreven staan (vrijwel elke maatschappij in NL) de inkomsten uit publieke vertoning.

Je krijgt dus géén wettelijke beboeting, wel kan er een civiel proces aangespannen worden, die je zeer waarschijnlijk wel verliest. Dat Buma, Stemra, Sena, Brein of wie dan ook buiten de overheid om je boetes op kan leggen is een fabeltje bedacht door mensen die denken er verstand van te hebben.

Hetzelfde als een beveiligingsbedrijf, die mogen je ook niet eens vastpakken ookal ben je vrolijk de deur van de supermarkt aan het openbreken.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                    Hetzelfde als een beveiligingsbedrijf, die mogen je ook niet eens vastpakken ookal ben je vrolijk de deur van de supermarkt aan het openbreken.
                    Wat leven we toch in een bizar land...

Anyhow, Buma/Stemra en Sena spannen geen civiele processen aan, alleen Brein (en in België is dat Baf) doet dit. Mocht je Peter R. de Vries (het brein achter Brein:D) dus tegenkomen op een feestje, moet je je zorgen gaan maken!

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                      Wat leven we toch in een bizar land...

Anyhow, Buma/Stemra en Sena spannen geen civiele processen aan, alleen Brein (en in België is dat Baf) doet dit. Mocht je Peter R. de Vries (het brein achter Brein:D) dus tegenkomen op een feestje, moet je je zorgen gaan maken!
                      Dat dus. Buma/Stemra incasseert, Brein voert uit. Overigens heb ik wel vorige week Tim Kuik (alg. directeur) aan de lijn gehad van Brein, ik wou iemand van de PR spreken, krijg je dat. :o

Comment

naar mijn gevoel is het gewoon allemaal geld klopper rij!! wij allemaal maar betalen en zelf steken ze het in de broekzak!!

Comment

Ik zie graag je theorie met bewijzen en goede argumenten tegemoet. (anders zou het een beetje een loze kreet zijn, nietwaar?)

Comment

Originally posted by thearnoldb View Post
                            naar mijn gevoel is het gewoon allemaal geld klopper rij!! wij allemaal maar betalen en zelf steken ze het in de broekzak!!
                            Dat heet marktwerking. De artiest heeft het nou eenmaal afgedragen aan een platenmaatschappij, zij bezitten het kopierecht en of ze het willen verkopen en voor welke prijs dat moeten ze lekker zelf weten.

Comment

ja daar heb ik allemaal geen verstand van zulke dingen!!
                              ik heb op gezocht hoe je legaal mag uitzenden van webradio en dat doe ik nu!!

Comment

Working...
                              X