Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voor een nieuw dance-event ben ik op zoek naar muzikanten (alle), Dj’s en zangeressen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hee Wouter,

Ik ben zeer geinteresseerd. Dit zou goed op mij aan sluiten!

Je kunt contact met mij opnemen via:

info.djpsound@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Dwayne Pinnock

Last edited by dwaynepinnock; Sunday-07-09-2014, 00:03.

Comment

Hallo Wouter,

Ik sta zeker open voor dit event
      Ik hoor graag van je
      0618877240

Mvg Joost

Comment

hee wouter,

kunt u contact met me opnemen
        silvan@arnst.eu

groetjes
        silvan

Comment

Klinkt leuk. Zelf doe ik draaien en drummen tegelijkertijd. Hier kan je mijn gegevens vinden www.mrmilow.com

Comment

Hey, kijk anders ook even op onze site: http://www.la-djs.nl/

gr Luc

Comment

Klinkt goed! heb zeker interesse

hook me up: csrfortes@gmail.com

gr producer/beginnend dj (electro/progressive house)

cesarSAntos
              record, sounds, share, sound, audio, tracks, music, soundcloud

Comment

Hallo Wouter,

Het lijkt me leuk om hier aan mee te werken!
                Ik zelf ben een House DJ en draai ook voor en regionaal radio station.
                Hier lever ik met nog 4 anderen dj's om de zoveel weken een mix in die dan op de radio komt.
                Dit is de site: http://www.clubbing-fm.com/
                Dit zijn 2 recente mixtapes:

Listen in to popular podcasts and radio shows from around the world or start your own with Spreaker!

Listen in to popular podcasts and radio shows from around the world or start your own with Spreaker!

Mocht je geinteresseerd zijn kun je met me in contact komen via:
                mail: thedutchhulk@hotmail.com
                facebook: https://www.facebook.com/Thedutchhulk

Grtz,

Jessie Kuijpers

Comment

geluid en licht en dj

wat versta jij onder torenhoog ??
                  voor de spullen die ik heb, moet gewoon betaald worden, en de rest is liefdewerk-oudpapier !
                  als ik weer in me oude ritme zit, dan kan ik zomaar 1000 euro per uur vragen, maar het gaat mij niet om dollar tekens, maar om een feest ook een feest te laten zijn, en drm heb ik gewoon een beginprijs van 200 euro + onkosten (inclusief pioneer set en PA system)
                  als je dat al teveel vindt, dan mag je mij overslaan !

Originally posted by Double-u Double-u View Post
                  Voor een nieuw te realiseren dance-event ben ik op zoek naar creatieve en flexibele muzikanten, Dj’s en zangeressen.

Op een toplocatie wordt housemusic gecombineerd met vocals en instruments. Het doel is verschillende stromingen te combineren en daarom ben ik op zoek naar personen met een creatieve visie en met innovatieve ideeën.

Vanwege het nieuwe concept én omdat ik pas sinds kort gestart ben met mijn evenementenbureau, ben ik op zoek naar artiesten die nog niet zo bekend zijn, maar wel talentvol zijn en mijn evenement als platform kunnen gebruiken om (meer) bekendheid te genereren. Maar vooral omdat je het gewoon erg leuk vindt om te doen.

Gezien het budget hoef je geen torenhoge vergoedingen te verwachten, maar kun je wel meeliften op de bekendheid die je krijgt via het evenement en wellicht de promotie gebruiken als kruiwagen naar een verdergaande muziekcarrière .

Vind je het leuk om te performen, om mee te denken met de invulling van een upcoming feelgood event en om betrokken te zijn bij nieuwe successen? Neem dan contact met mij op!

Groeten,
                  Wouter

Comment

Hallo Wouter ! check mijn website, en je weet het !?????

grtz Erik

Comment

Beste Wouter,

Mijn naam is Leonie en ons bedrijf L&M Entertainment biedt DJ's, muzikanten, zangeressen en danseressen aan.
                      Een evenement zoals jij verwoord past precies in ons straatje en we zouden graag met je in gesprek komen en wellicht een samenwerking tot stand brengen.

Qua budget komen we er overigens wel uit.

Ik hoor graag van je.

Leonie
                      020-8224959

Comment

Originally posted by Double-u Double-u View Post
                        Voor een nieuw te realiseren dance-event ben ik op zoek naar creatieve en flexibele muzikanten, Dj’s en zangeressen.

Op een toplocatie wordt housemusic gecombineerd met vocals en instruments. Het doel is verschillende stromingen te combineren en daarom ben ik op zoek naar personen met een creatieve visie en met innovatieve ideeën.

Vanwege het nieuwe concept én omdat ik pas sinds kort gestart ben met mijn evenementenbureau, ben ik op zoek naar artiesten die nog niet zo bekend zijn, maar wel talentvol zijn en mijn evenement als platform kunnen gebruiken om (meer) bekendheid te genereren. Maar vooral omdat je het gewoon erg leuk vindt om te doen.

Gezien het budget hoef je geen torenhoge vergoedingen te verwachten, maar kun je wel meeliften op de bekendheid die je krijgt via het evenement en wellicht de promotie gebruiken als kruiwagen naar een verdergaande muziekcarrière .

Vind je het leuk om te performen, om mee te denken met de invulling van een upcoming feelgood event en om betrokken te zijn bij nieuwe successen? Neem dan contact met mij op!

Groeten,
                        Wouter
                        Misschien een stomme vraag maar het is alweer even geleden dat dit gepost is / gestart.

Wanneer is dit evenement?
                        Waar is dit evenement?
                        Wat voor soort evenement is dit?

Want nu is het wel een heel breed en algemeen. Iedereen zie ik hier wel zijn mail adres neer ploffen ( niet echt een aanrader ivm spam )
                        Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand nog wat van gehoord heeft.

Comment

Hoi Wouter,

Mijn naam is Gijs Verhoef,

Ik heb ruim 4 jaar ervaring met draaien. Ik heb al op grote feesten gestaan. Waaronder Check-in (het grootste jongeren feest van Nederland) in Sorbonne Rotterdam. Ook heb ik in café Fout gestaan. Ik heb al op vele school- en hockey feesten gedraaid. Op mijn site kun je terecht voor meer info: www.dj-gijs.webnode.nl

Het lijkt mij erg leuk om op je event te draaien!

Comment

Hallo Wouter.

Ik zou heel graag mee willen werken aan dit event.
                            Je kunt me contacteren via: dynamixxmusic@hotmail.com

Mvg, Noah

Comment

Hee, ik weet niet of dit bericht nog steeds van toepassing is maar mocht dit wel zo zijn ben ik erg geïnteresseerd. Om wat van mijn muziek te bekijken kan dat hier: https://www.youtube.com/channel/UC9J...WSYSeVZGScF36g
                              Eva Commissaris

Comment

Hallo Wouter,

Wij, The Kickstarterz, zijn nu al een tijdje bezig met draaien. Vooral voor scholen maar ook op feesten en bruiloften.
                                We zouden het leuk vinden om een keer iets groters te doen aangezien ons grootste publiek 1200 man was.
                                Als je nog een plekje hebt op jouw event of als je wat meer informatie wilt kan je ons emailen op: kickstarterz@outlook.com

Mvg,
                                Bart en Yarno (The Kickstarterz)

Comment

Working...
                                X