Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Stond ik te draaien op de DJ contest van Dancetour, wou ik beginnen met Dfolt ft. Marcie - I Come Running (intro mix), vergeet ik van track te wisselen. Begin ik dus met de OST van de Dark Knight (Why So Serious?). Mweh, met loopjes en als een malloot cueen nog iets leuks van kunnen maken maar wel jammer, had graag begonnen met I Come Running.
Dat is best wel balen, maar dat valt nog mee, ik moest ergens draaien en was m'n hoofdtelefoon vergeten.. dat was echt ''pieep''. En ik heb een heerlijk begin nummer, maar ik zet steeds de verkeerde op, en kan hem niet daarna draaien omdat het intro over Welcome to the club gaat;')
Dat is wel slim ;') Ik doe wel een extra hoofdtelefoon in m'n flightcase :)!
Owja, en ik had een keer mijn DMX controller niet bij, en toen kon ik niks aansturen. (lichtshow was echt lelijk toen, allerlei kleuren door elkaar enzo :S)
Comment