Announcement

Collapse
No announcement yet.

Promotiemateriaal

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Promotiemateriaal

welke middelen gebruiken jullie voor de promotie(denk hierbij aan; site, kaartjes enz enz)?
    heb je ook foto's van je promotiemateriaal?

wij maken natuurlijk gebruik van een (.NL) site, Visitekaartjes en shirtjes

Edit by Jochanan, ik heb foto`s even veranderd in links, helaas heeft nog niet iedereen breedband

Re: Promotiemateriaal

- .nl site (http://www.decibeldriveinshows.nl)
    - visitekaartjes in de maak
    - telefoonnummer op discobar klik
    - advertenties op zeelandnet prikbord
    - bij kleinere shows meestal lichtkrant op de discobar met daarop de website helemaal links op de discobar

Shirtjes hebben we niet echt, we hebben alleen de "Party Crew"-shirts van Showtec.

Comment

Gegevens op de discobar (standaard, niet bedekbaar ofzo) vind ik persoonlijk 10x niks. Stel ik heb een dubbele boekingen ga ik niemand inhuren met in het groot (....) drive-in shows op zijn bar. Ook vind ik het gigantisch lelijk als je een goedkope lichtkrant neerzet zoals sommige bandjes doen.

Daarnaast ons gefeest.nl portaal en citybeatz.nl website's waar tijdens de show ook geregeld door de mic wordt omgeroepen "Morgen staan de foto's op gefeest.nl!)

Visitekaartjes en flyers (flyers momenteel op)

T-shirts met aan de achterkant crew en aan de voorkant het logo

Tot slot vind ik het allerbelangrijkste dat je een goed feest neerzet, dat is je aller grootste PR middel die je bezit!

Comment

Heren, er loopt al een topic over dit onderwerp. Zullen we hier verder gaan. Dan gooien we hier even een slotje op. Is de topic starter het hier niet mee eens mail me dan even, misschien zie ik wat over het hoofd.

Comment

Working...
        X