Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zuiderstorm 2007!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

net wat ik zeg ik geen probleem met niemand niet in eerste instantie maar je kan ze wel bij me maken.

je moet iemand per persoon beoordelen en niet als een kudde. respecteer een mens per persoon en heb niet direct een vooroordeel klaar

Comment

Ik zeg toch ook, als ze die kleding dragen om rasitische bedoelingen....

Zo niet -> geen problemen mee!

En je zei ook nog iets over blowen, daar hoef je in idd geen gabber voor te zijn, haha. ik heb in de vakantie een muis zien vliegen :wink:

Comment

ookal zijn ze rasist ieder in zijn waarde laten

Comment

Originally posted by dj_joey
          heb je dan ook iets tegen gothics en sk8ers ? ik zeg altijd be who you want to be
          Ik heb niks tegen gothics en skaters opzich, alleen als ze echt vreseluijk irritant gaan doen en dingen gaan verzieken voor anderen.

Wat joost al zei, je moet niet iedereen in hokjes proppen, maar per persoon bekijken of ze anderen het bloed onder de nagels vandaan halen, als ze dat doen mag je ze (volgens mij) in het enige hokje proppen dat er bestaat.

@joey: Zeg dat maar tegen die racisten!!!

Comment

got me :oops:

Comment

back to topic heren

Comment

Zuiderstorm 2007!

Zuiderstorm 2007
                Voorronde 2

Het publiek wist de Muziekgieterij, de locatie waar de eerste voorronde van Zuiderstorm werd gehouden, nog niet massaal te vinden. Nadat Superdeluxxx de knusse zaal had voorverwarmd mochten de uitverkoren draaitafelatleten de strijd onderling uitvechten. Qua niveau deden de vinylgoeroes niet echt voor elkaar onder, hoewel de stijlen wel duidelijk van elkaar verschilden. Het was gezellig die eerste voorronde! Voorronde 2 staat voor de deur en wel op vrijdag 14 september! Dan zal de volgende lichting gaan strijden om de titel beste Dj van Limburg.

De vier Dj’s die in Club Wow staan:

Jon Jeremia, Venlo
                Layon, Sevenum (Techtrance / Hardtrance / Techno / Techhouse)
                Vekx, Reuver (House/club)
                Dj Moralez, Maashees (Club/Minimal/Techhouse/Progressive/Techno)

Club Wow gaat om 22.00 open en om 23.00 zal de eerste Dj beginnen met draaien.

Dit jaar zal SPL samenwerken met Extrema, Futuron, Soulfully Yours, Club Rembrandt, Bozinni en talloze andere dance gerelateerde organisaties binnen en buiten Limburg!
                De 16 Dj’s die tijdens alle voorrondes te horen zijn, zullen gaan strijden om een plek te krijgen in de finale.

De andere voorrondes vinden plaats op de volgende locaties met de volgende Dj’s:

21 september – Azijnfabriek Roermond

H4LO, St. Odilienberg (Minimal/ Tech House/ Micro House/ Neo Trance)
                Dj Pablo, Roermond (Club/House )
                Dj Spektral, Maasbracht (Electro / House )
                Dj Dada, Roermond (Minimal/Techhouse/Techno)

22 september – NIEUWE NOR Heerlen

Marks, Sittard (Electro/Groove)
                Noisebag, Heerlen (Electro/Techno)
                Dj Esher, Urmond (Groove/Club/Future-house)
                Tim Nokx, Landgraaf (Progressive )

Finale

Uit al deze voorrondes blijven er vier dj’s over die in de finale zullen staan en daar strijden om speelplekken in zowel Limburg als de rest van Nederland!
                Deze finale zal plaats vinden op zaterdag 27 oktober in de Stadsschouwburg te Sittard-Geleen

Comment

maar jullie zijn dus op zoek naar DJ's?

Comment

Ik snap het doel ook idd niet echt :P
                    Zoeken jullie publiek of dj's?

Comment

staat me vaag bij dat er al een keer een topic hiervan geweest is alleen dat ze toen nog dj's zochten, dus dit zal wel een update zijn en een mogelijke publieks trekker

Comment

Jammer dat de TS nog niet heeft gereageerd. Ik vrees inderdaad dat het puur reclame is voor hun dj contest. We geven de heer Zuiderstorm nog even de mogelijkheid om te reageren.

Comment

Working...
                        X