Announcement

Collapse
No announcement yet.

5 gratis vrijkaarten beschikbaar voor "Mega Tof Party" op 22

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 gratis vrijkaarten beschikbaar voor "Mega Tof Party" op 22

Mensen mensen er word steeds schnappi gedraaid bij ons in de discotheek, dat nummer hoort er totaal niet thuis want ze draaien het in een trance/club zaal. het lijkt me eerder normaal als ze het in een apri ski zaal draaien.

kortom ik erger me zwaar aan dat stomme schnappi nummer!!!!

mensen draai dit nummer echt niet want dit is echt een fout nummer.

Hij staat gewoon twee keer in de top 10 geloof ik.. hoe fout is dat?!!!

Comment

Sja Ejay, dit soort acties vindt ik altijd een beetje slap "ik-weet-het-beter" geroep. Meestal geuit door personen die denken dat ze ook DJ zijn maar op zaterdagavond zich moeten vermaken met rondhangen in de disco.....bij gebrek aan boekingen.

Tuurlijk heb je gelijk, degene die dat daar draait is een volslagen idioot die er helemaal nix van snapt, daarom staat ie daar juist (hoor je het cynischme in m'n stem??).

Maar eens kijken wat jij ervan bakt en wat je bedenkt op de draaitafels (cd-spelers...whatever) te gooien, en wat het publiek ervan vindt...

Mij maak je namelijk niet wijs dat de hele dansvloer de dj de rug toe keerde bij deze actie.....denk dat ze vrolijk begonnen mee te zingen en stuiteren.

Mischien een beetje harde post.....maar dit wannabe-gedoe wordt ik helemaal ziek van! :evil:

Comment

rustig stef, mijn boekingen komen nog wel :roll:

Comment

Ik vin hem wel geinig. in de klas wordt ie steeds gezongen zolang dat de docenten gek worden :twisted:

Bij top of the pops klein meisje zit daar gewoon te zingen voor een grootte zaal.

Maar ik zal hem nooit draaien. behalve voor de kleuters :wink:

Comment

Mensen ik denk toch dat je dit liedje een beetje in zijn perspectief moet zien.

De openingspost verteld dat Schnappi gedraaid werd in een trancezaal ipv in een apres ski hal, en dat hij zich daar aan ergerde.. hier kan ik volkomen in komen. ALs je als trance-minded persoon een avondje lekker wil zweven heb je geen behoefte aan een DJ die snappi gaat draaien.

Echter, wanneer Schnappi in een apres-ski tent wordt gedraaid zal het ongetwijfeld groot feest zijn, en de drank rijkelijk vloeien!

Voor beide situaties is wat voor te zeggen.

Persoonlijk ben ik geen fan van het nummer. Ik zou hem zelf niet kopen of eventjes luisteren, en ja zelfs als ik lekker thuis zit en Schnappi komt langs op de Box o.i.d. dat ga ik toch even zappen, en al sik lekker sta te dansen op een trance feest dan zouden mijn haren ook uitvallen als de DJ plotseling Schnappi draait.
            Maar wanneer ik met vrienden lekker aan het feesten ben, a la apres-ski, en de zaal gaat plat op Schnappi dan doe ik helemaal mee.. want dan is het toch zeker wel een gangmaker. En gezelligheid is top! :lol:

Comment

juist jij snapt het :!:

kortom alleen schnappi in de apri skizaal, maar dat bepaald iedere dj voor zich!!

Comment

wat ik nog ff wou zeggen het orginele nummer kan niet in een trance zaal. Maar de eerste hardstyle remixen komen er al aan :D

Comment

Sterker nog.....die zitten al in m'n koffer!

Comment

er is al een mash up met de darkraver van komt ie dan he vrij hard maar wel grappig :lol:

Comment

ah is wel aardig toch ze moeten nie zow overdrijven maar wel aardig (beetje restylen misschien :P:P)

Comment

Originally posted by JustiX
                        er is al een mash up met de darkraver van komt ie dan he vrij hard maar wel grappig :lol:
                        heee...vet!! is die al uit dan want ik ben hem nog nergens tegen gekomen :?:

Comment

Schnappi is voor apres ski top maar voor een Trance zaal vreselijk :evil:

k weet dat we al lang tot deze conclusie waren gekomen maar k wou toch ff me zegje doen :wink:

Comment

Heeft Giel Beelen van 3fm schnappie nu al afegemaakt? hij zou hem dood maken :evil: agh :P wel lachen eiglk

Comment

k wens giel veel suc6.....hij moet 't wel snel doen want k begin die schnappi wel zat te worden. :!: :twisted:

me vader is nu zelfs schnappi fan :evil:

:!: :!: :!: KILL SCHNAPPI :!: :!: :!:

sorry voor de mensen die 'm wel leuk vinden, dit is mijn persoonlijke mening

Comment

Working...
                              X