Announcement

Collapse
No announcement yet.

5 gratis vrijkaarten beschikbaar voor "Mega Tof Party" op 22

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind het een erg triest nummer.
    en ik vind het nog triester dat hij nummer 1 in onze top40 staat...maar dat is typisch nederlands.

Comment

Originally posted by DJCASE
      :!: :!: :!: KILL SCHNAPPI :!: :!: :!:
      Zo erg is het toch ook niet?!

Comment

Vanochtend, wansmaak-woensdag, was Animal Planet's Steve te gast. Die heeft m afgemaakt :wink:

Klinkt flauw, imitatie was echter zeer goed

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
          Zo erg is het toch ook niet?!
          IK vind het een vreselijk nummer maar voor de 2e keer....Dit is mijn PERSOONLIJKE MENING :wink:

Comment

jajaja... Vrijheid van meningsuiting!! :wink:

Comment

is btw pleonasme :P je mening is namelijk altijd persoonlijk :P :P

sorry gymnasium :oops:

Comment

LOL :wink: ....maar genoeg over dat mening gedoe, Back to topic :!:

Comment

Zoiets??

Comment

K krijg een of ander scherm over die link doorsturen naar vrienden... :roll:

Comment

popupkiller :D

Comment

Al zet k die uit werkt 't nog nie :cry:

Comment

haha miss. moet je um dan aan laten staan zodat ie die popup van "doorsturen naar vrienden" blokt :lol:

Comment

laat maar....

we dwalen af :!: BACK TO TOPIC :!:

Comment

Nog een poging:

Kill the crocodile you all love so much! Start killing Schnappi on massscale right away!

Comment

Originally posted by HJ_Wildervank
                                Mensen ik denk toch dat je dit liedje een beetje in zijn perspectief moet zien.

De openingspost verteld dat Schnappi gedraaid werd in een trancezaal ipv in een apres ski hal, en dat hij zich daar aan ergerde.. hier kan ik volkomen in komen. ALs je als trance-minded persoon een avondje lekker wil zweven heb je geen behoefte aan een DJ die snappi gaat draaien.

Echter, wanneer Schnappi in een apres-ski tent wordt gedraaid zal het ongetwijfeld groot feest zijn, en de drank rijkelijk vloeien!

Voor beide situaties is wat voor te zeggen.

Persoonlijk ben ik geen fan van het nummer. Ik zou hem zelf niet kopen of eventjes luisteren, en ja zelfs als ik lekker thuis zit en Schnappi komt langs op de Box o.i.d. dat ga ik toch even zappen, en al sik lekker sta te dansen op een trance feest dan zouden mijn haren ook uitvallen als de DJ plotseling Schnappi draait.
                                Maar wanneer ik met vrienden lekker aan het feesten ben, a la apres-ski, en de zaal gaat plat op Schnappi dan doe ik helemaal mee.. want dan is het toch zeker wel een gangmaker. En gezelligheid is top! :lol:
                                Ik sluit me hierbij aan. Het is nou niet echt een liedje die ik altijd wel wil horen, maar af en toe vind ik niet erg.
                                De sfeer hangt hier dus vanaf:
                                après-ski - JA
                                trance-avond - NEE

Ik heb gisteravond tijdens een DJ-Contest "de hardere versie" ervan gehoord!! Die versie zou ik misschien wel vaker willen horen :lol:

Comment

Working...
                                X