Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
5 gratis vrijkaarten beschikbaar voor "Mega Tof Party" op 22
Mensen ik denk toch dat je dit liedje een beetje in zijn perspectief moet zien.
De openingspost verteld dat Schnappi gedraaid werd in een trancezaal ipv in een apres ski hal, en dat hij zich daar aan ergerde.. hier kan ik volkomen in komen. ALs je als trance-minded persoon een avondje lekker wil zweven heb je geen behoefte aan een DJ die snappi gaat draaien.
Echter, wanneer Schnappi in een apres-ski tent wordt gedraaid zal het ongetwijfeld groot feest zijn, en de drank rijkelijk vloeien!
Voor beide situaties is wat voor te zeggen.
Persoonlijk ben ik geen fan van het nummer. Ik zou hem zelf niet kopen of eventjes luisteren, en ja zelfs als ik lekker thuis zit en Schnappi komt langs op de Box o.i.d. dat ga ik toch even zappen, en al sik lekker sta te dansen op een trance feest dan zouden mijn haren ook uitvallen als de DJ plotseling Schnappi draait.
Maar wanneer ik met vrienden lekker aan het feesten ben, a la apres-ski, en de zaal gaat plat op Schnappi dan doe ik helemaal mee.. want dan is het toch zeker wel een gangmaker. En gezelligheid is top! :lol:
Ik sluit me hierbij aan. Het is nou niet echt een liedje die ik altijd wel wil horen, maar af en toe vind ik niet erg.
De sfeer hangt hier dus vanaf:
après-ski - JA
trance-avond - NEE
Ik heb gisteravond tijdens een DJ-Contest "de hardere versie" ervan gehoord!! Die versie zou ik misschien wel vaker willen horen :lol:
Comment