Ik had gisteren de Alesis Monitor One Active MkII actief monitorset besteld. Alleen ik heb vandaag volgens mij de passieve set gekregen inplaats van de actieve. Ik heb geen jack ingangen alleen + en - ingang van speakers. Die zijn dus van de passieve. Ik heb een email gestuurd, maar wat zal er nu gebeuren?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Verkeerde monitors!!!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by singularityJa ik heb de 310 euro besteld en niet die van 149
Zoals onze klantenservice aangeeft bij het kopje garantie en retouren moet je even het volgende uitvoeren:
4) Bestelling komt niet overeen met wat er besteld is
Komt de levering niet overeen met wat u besteld heeft, dan kunt u deze producten uiteraard terug sturen. Neem vooraf wel eerst contact op met onze afdeling verkoop onder nummer 0113-212703 of via rma@bax-shop.
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk het juiste product naar u opsturen. De verpakking dient ongeopend retour gestuurd te worden binnen zeven dagen na de verzenddatum.
- Het product dient u gefrankeerd op te sturen naar:
Bax light & sound
T.a.v.: Afdeling verkoop
Albert Plesmanweg 118
4462 GC Goes
- Verzendkosten krijgt u van ons gecrediteerd. U heeft ook de mogelijkheid het product/bestelling bij ons langs te brengen.
- U dient de bestelling in de originele verpakking te verzenden
- Zorg voor een gedegen omverpakking welke om de originele verpakking heen zit. Plak geen stickers of andere biljetten op de originele verpakking. Indien dit wel gebeurd kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid.
- U dient de factuur of een kopie hiervan met de zending mee te sturen.
- U dient bij de retourzending een brief/memo te voegen met de omschrijving waarom het product retour komt + bankrekeningnummer voor het terug storten van de verzendkosten.
- Let op dat u de retourzending gefrankeerd opstuurt, deze kosten worden aan u gecrediteerd.
- Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd.
Indien er nog vragen zijn hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Nathanael Bax
Comment
Comment