Announcement

Collapse
No announcement yet.

Discotheek "alcazar Pleasure Village"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Discotheek "alcazar Pleasure Village"

Wat vinden jullie van deze discotheek het ligt in Puttershoek en ik vind het helemaal toppie veel verschillende zalen : The Dance & Music Hall, Spaans Café Don Quichotte, Cocktailbar, Horecaplein, Le Club, The Crazy Horse Saloon, Belgisch Café De Marathon, De Tiroler Après Skihut, De Wintertuin, 't Grand Café en Kasbah straat. De vele verschillende zalen betekent natuurlijk ook dat er veel verschillende muziek stylen zijn zodat iedereen d'r wel z'n eigen zaal vindt.

+ punten :
    - veel verschillende zalen
    - goede accomodatie (lichten,dj's en inrichting)
    - veel parkeerplaatsen
    - tot een mooie tijd open 4.30

- punten :
    - wel aardig duur 2 euro per muntje (biertje 1 muntje, bacardi 3 munten) en de entree 10 euro voor de niet-leden
    - betalen voor het zeiken dat is toch wel zwaar klote, maar dan heb je wel gel en deo en luchies in de w.c.
    - je kunt er niet met de trein of openbaar vervoer komen

Ik geef de discotheek een dikke 8

nog nooit geweest en ik zou er persoonlijk ook wel ff over denken (en sparen) om daar heen te gaan (wij bourtangers lusten wel een slokje)

maar lijkt me wel een gave tent

Comment

Re: Discotheek "alcazar Pleasure Village"

haha jah meestal ben je rond de 75 euro kwijt als je beetje bacardi en die mixies drinkt maar af en toe moet dat kunnen. Tis trouwens ook de beste discotheek van zuid holland :!:

Comment

phooohhh bestaat dat nog... was eigenlijk mijn eerste reactie, ik kwam daar ook toen ik zo oud was als jijl Maar Alcazar is altijd wel een relaxte plek geweest om uit te gaan...

Enne de drankjes vallen wel mee vergeleken met hier.. De locale boerenschuurmetgeluidsinstallatie rekent 6 euri voor een biertje en mijn drankje (Jan Wandelaar zwart etiket) wil je helemaal niet drinken dan...

Comment

Ook een website?!

Comment

haha jah neej dat wil ik denk niet weten :mrgreen: ennuh die website is www.alcazar.nl

Comment

Mja.. ken alcazar wel, maar nog nooit geweest, wordt een keer tijd.

Comment

Alcazar is een vettediscotheek ;)

niet alleen omdat ik daar in le club heb staan draaien ;) maar het is ook gewoon een realexe tent

er is alleen 1 grote min punt :(

het is slecht te bereiken geen openbaarvervoer alleeen maar dure taxie's

greetz Ricardo V

Comment

Vind het echt een ballen tent....

Idd klote met vervoer, ligt midden in het weiland tussen de koeien.
                  Errrug jong publiek
                  Entree is te duur
                  Consumpties zijn duur

Weinig leuke licht effecten, geen grote dj's en slechte muziek

Mmmmmzzz, meer slechte dingen kun je volgens mij dan ook niet verzinnen :?

Comment

ey marco
                    maar ik vond die ene Ricardo V in le club wel oke hoor :P

greetz ricardo V

Comment

Working...
                    X