![](http://img.photobucket.com/albums/v211/kratarknathrak/TNAJANUARI2006.jpg)
Voor de dansavond speelt Ceasar met The heights (bandje van ex-seesaw Naomi) in het voorprogramma. Op zolder speelt tijdens TNA het bandje "Stud muffins". Wat die spelen weet ik niet. Gebaseerd op de naam denk ik ergens tussen Iron Maiden en Pizzicato five, maar dat zal ik wel weer verkeerd interpreteren. Bij nader inzien is een Crossover tussen Frank Zappa en The exploited ook een goede mogelijkheid. In ieder geval: Als de plaatjes van ondergetekende en DV niet bevallen is er ook nog ander vertier.
De muziek gaat van Combichrist tot Interpol tot Vitalic tot We are scientists tot Covenant tot Depeche mode tot The cure tot LCD soundsystem tot Xotox tot The Prodigy tot Who made who tot Editors tot Clor tot DK7 tot Fischerspooner, etc, etc. Gewoon leuk dansen op niet al te moeilijke plaatjes waarbij we net doen of we superhip zijn. :D
Als je Ceasar en The heights wil zien, dan gaat de zaal open om 20:00 uur, en dan mag je ook gewoon blijven voor TNA. Als je geen zin hebt in bandjes, maar wel in DJ's, dan is 0:00 je openingstijd. Doorgegaan wordt er tot vier uur.
Zaterdag 21 Januari
The New Alternative
0:00 - 04:00
schade: 4,50
LVC
Breestraat 66
Leiden
Comment