Announcement

Collapse
No announcement yet.

The New Alternative, LVC, Leiden 21 jan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The New Alternative, LVC, Leiden 21 jan

Voor de dansavond speelt Ceasar met The heights (bandje van ex-seesaw Naomi) in het voorprogramma. Op zolder speelt tijdens TNA het bandje "Stud muffins". Wat die spelen weet ik niet. Gebaseerd op de naam denk ik ergens tussen Iron Maiden en Pizzicato five, maar dat zal ik wel weer verkeerd interpreteren. Bij nader inzien is een Crossover tussen Frank Zappa en The exploited ook een goede mogelijkheid. In ieder geval: Als de plaatjes van ondergetekende en DV niet bevallen is er ook nog ander vertier.

De muziek gaat van Combichrist tot Interpol tot Vitalic tot We are scientists tot Covenant tot Depeche mode tot The cure tot LCD soundsystem tot Xotox tot The Prodigy tot Who made who tot Editors tot Clor tot DK7 tot Fischerspooner, etc, etc. Gewoon leuk dansen op niet al te moeilijke plaatjes waarbij we net doen of we superhip zijn. :D

Als je Ceasar en The heights wil zien, dan gaat de zaal open om 20:00 uur, en dan mag je ook gewoon blijven voor TNA. Als je geen zin hebt in bandjes, maar wel in DJ's, dan is 0:00 je openingstijd. Doorgegaan wordt er tot vier uur.

Zaterdag 21 Januari
    The New Alternative
    0:00 - 04:00
    schade: 4,50

LVC
    Breestraat 66
    Leiden

Deze domeinnaam is geregistreerd en geparkeerd bij Vimexx

Helaas, ik ben er niet bij, ik heb een schnabbel in de slimelight die avond ;)

Voor de anderen hier, dit is een aanrader!!! Deze parties zijn altijd super.

Comment

Als je in de slimelight bent, doe dan de groeten van mij aan Joe (Cyberchrist), en Matt. Ook aan Pete, want ik hoor net dat hij Antiglobalist van mij behoorlijk vaak draait daar. Volgens een Brit die net een CD bij mij heeft besteld is het daar zelfs een clubhit, dus vergeet zeker niet die bij je te steken. :D

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:17.

Comment

schade: 4,50
          lol :wink:

Comment

Originally posted by djkrat
            Volgens een Brit die net een CD bij mij heeft besteld is het daar zelfs een clubhit, dus vergeet zeker niet die bij je te steken. :D
            hmmm volg jij de LJ group van Slimelight? Daar ben je al een paar keer een hot onderwerp geweest hoor ;-)

Ik doe iedereen de groeten van je, tot morgen...

En dan even nu een schaamteloze plug...
            Morgen draaien we in Tivoli - De Helling in Utrecht
            \\ CYBERGOTHIC NEW YEAR'S CELEBRATION 2006
            With dj's: Resident dj -X-X-X-
            Guest dj's: B2B - DISTORTEDCHAOS - HIVE - IKECHT - KRAT - LESLIE - PRUTTELPOWER - SL!M - LDW - DISTORTED BOY and more....
            On Saturday 07. January 2006 the:

CYBERGOTHIC NEW YEAR'S CELEBRATION

With during this dancenight the following features:

One Free New Year's Drink + Oil Dumpling

All visitors recieve a free New Year's Drink on arrival and an Oil Dumpling for those we haven't had enough oil dumplings yet.....

Cybergothic TOP 50 of 2005

During the dancenight we will present the Cybergothic TOP 50 of 2005, which is compiled by the DUC charts of 2005. Ofcourse you will be able to dance to best tracks from this Cybergothic TOP 50 of 2005 all night long !

Check out the Cybergothic TOP 50 of 2005 on a big videoscreen.

Many Guest dj's from the Benelux Cybergothic Scene

During this party you will be able to dance to the dj-sets from many different Guest dj's from the benelux Cybergothic scene.

Special dj-couples will be spinning your and their favourits of 2005.

Resident DJ -X-X-X- and Guest dj's: B2B - DISTORTEDCHAOS - HIVE - IKECHT - KRAT - LESLIE - PRUTTELPOWER - SL!M and more will be present for your entertainment.

Comment

Working...
            X