Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dancetour GOES

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dancetour GOES

Vandaag is de dancetour in goes,
    Line-up:

Host: MC Da Silva

13:00-13:30 Winnaar DJ contest
    13:30-15:00 Dazzle
    15:00-16:45 Perry O'Neil
    16:45-18:30 Jean
    18:30-20:15 Marcel Woods
    20:15-22:00 Bas & Ram

Net Perry O'Neil en Jean gezien, Krijg gelijk weer zin om te draaien :P gelukkig staat er een tentje waar je zelf je kunsten kan showen.. ga maar s ff kijken of ik wat crowd bij marcel / Bas & Ram kan weg snoepen ;) (A)

Ik hou nu maar weer op, want ik ga dr weer naartoe ;)

Zoo, na 3 uurtjes geslapen te hebben weer thuis..

Marcel Woods ziet er echt oud uit 8O had verwacht dat ie een paar jaar jonger was.. maar goed.. dat drukt de pret niet ;) Muziek was lekker :D hij verzorgde de overgang tussen de wat meer progressive trance naar de hardstyle. Is em goed gelukt. Hierna kwamen Bas & Ram, vorig jaar schenen ze niet zo geweldig te zijn, als dat klopt hebben ze heel wat bijgeleerd in dat jaartje!! TOP AFSLUITING!!

Echt festival bier :lol: dames die rondiepen met doosjes flugel en rudolph.. hoefde je tenminste niet zelf om dat spul te gaan. Mn verzameling flugel flesjes is iig weer een stuk groter.

Ik hoop dat de dancetour volgend jaar weer naar Goes komt.. Maar met ons gemeente bestuur (gemiddelde leeftijd: 50-saai) dat veel aan cultuur wil doen, maar dit blijkbaar niet onder dat kopje vind passen... Ik moet nog zien dat t volgend jaar doorgaat, vrees van niet.

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:18.

Comment

Dancetour komt ook in Eindhoven...........met Armin van Buuren als afsluiter! Whieee! 8)

Comment

waneer?

Comment

Als je dancetour in google nou eens in zou tikken.............
            Maargoed , voor de luiaards dan.
            Dancetour is voor iedereen, we brengen allerlei verschillende mensen graag samen. Daarom laten we een zo breed mogelijk aanbod aan muziek horen. Inmiddels wereldwijd bekende artiesten betraden al het Dancetour podium.

Comment

contakt vrees ofzo?

Comment

Originally posted by dj_joey
                contakt vrees ofzo?
                Kijk, dat noemen ze in goed nederlands NEGEREN!!

(wel de klemtoon goed zetten anders word het al snel wat anders...)

Comment

Het bestuur van Goes is gelukkig weer overstag gegaan!!!
                  Er komt dus weer een dance tour naar Goes en wel zondag 29 Juli 2007.

Dancetour is voor iedereen, we brengen allerlei verschillende mensen graag samen. Daarom laten we een zo breed mogelijk aanbod aan muziek horen. Inmiddels wereldwijd bekende artiesten betraden al het Dancetour podium.

En hier het on-omstotelijk bewijs!!!

Comment

Pfew Gelukkig weer iets te doen in de zomer in plaats van op vakantie gaan en slapen!

Comment

En gaan we nog massaal naar goes???

Anders sta ik daar zo in mijn eentje...

Comment

Wat is de line up?

Comment

Zie hier de line-up..;)

Comment

Nou zo te zien is het hele forum dit feestje vergeten...

Ik ben geweest en het was TOP!! Vet geluid, geweldig publiek en een heerlijke line-up!! Heb het zeker naar mijn zin gehad.
                            En nou wil ik wel een paar leuke foto's hierbij zetten maar nou heb ik geen idee hoe ik dat moet doen.... Iemand wat uitleg? :oops:

Comment

Zo moet het lukken....

Comment

Working...
                              X