Announcement

Collapse
No announcement yet.

tHE nEW aLTERNATIVE zat 19 aug, LVC Leiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tHE nEW aLTERNATIVE zat 19 aug, LVC Leiden

Jawel beste mensen! Valentin (vroeger ook bekend als Don Valentino!) en ondergetekende gaan zaterdag 19 Augustus weer eens flink gasduinen in de betere en hippe alternatieve en wave muziek. Van EBM tot New wave, en van Electroclash tot indiepop. Denk dan aan White Rose Movement, Tiga, Combichrist, Interpol, Voom voom, Motor, Chris Liebling, Editors, Rammstein, I love you but i've chosen darkness, Snow patrol, Megaherz, Fischerspooner, VNV Nation, Covenant, Wir sind helden, Mediengruppe telekommander, The Prodigy, Faderhead, TV on the radio, The Yeah Yeah Yeahs, The White stripes, Panic! at the disco, Chemical brothers en nog vele vele anderen. Gewoon leuk, gezellig, lekker de beentjes strekken en zo!

Dit is de NO! Lowlands editie, speciaal voor iedereen die niet naar Lowlands is. Wat gaan we doen aan het NO! Lowlands thema? Nou, helemaal niks, want we gaan gewoon dikke muziek draaien. Oh zo!

Info op een rijtje:

tHE nEW aLTERNATIVE
    zaterdag 19 Augustus
    23:00 - 04:00
    Inkom: 4,50 euro

LVC
    Breestraat 66
    Leiden

Deze domeinnaam is geregistreerd en geparkeerd bij Vimexx

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:14.

Comment

Ik ben een resident in het LVC. Ik ben ook resident in EKKO in Utrecht, en Willemeen in Arnhem.

Ik draai heel breed, en ik draai dus op dit soort feesten ook de wat subtiele dingen. Op goth feesten ga ik zelfs van subtiel en melancholisch naar snoeihard krakend beukwerk. Afwisseling is juist lekker. :)

Van kenners hoor ik overigens dat Panic! at the disco geen emo is. Dat vond ik ook al niet. Het klonk mij gewoon als indiepop in de oren. :)

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:15.

Comment

Ogh mixen.......meeste DJ's in de alternatieve scene doen toch alleen maar aan STOP/PLAY dus daar zou ik me niet op blindstaren :lol:
          Maargoed , dat maakt met deze muziek ook gewoon geen snars uit. Het gaat erom dat ze leuke liedjes draaien.

Comment

Wat gemixed kan worden mixen we, wat te moeilijk is doen we gewoon stop/play. Het is de bedoeling dat we lol hebben, dus we gaan niet moeilijk doen. :D

Comment

Originally posted by djkrat
              Wat gemixed kan worden mixen we, wat te moeilijk is doen we gewoon stop/play. Het is de bedoeling dat we lol hebben, dus we gaan niet moeilijk doen. :D
              Exactly! Dat bedoel ik. Ik ga vrijdag ambient spul draaien down-tempo stuff en daar ga ik ook niet moeilijk over doen. 8)
              'k Kom niet naar Leiden toe (beetje ver) maar succes alvast!

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:15.

Comment

Working...
                X