Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extrema 2007 @ Aquabest, Best

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Extrema 2007 @ Aquabest, Best

Hey luitjes,

Is er iemand hier die wel eens naar Extrema gaat? en zo ja, voor welke DJ's ga je ?

Gr Susumu.

Re: Extrema 2007 @ Aquabest, Best

Originally posted by susumu
    Hey luitjes,

Is er iemand hier die wel eens naar Extrema gaat? en zo ja, voor welke DJ's ga je ?

Gr Susumu.
    ik zeker weten, voor Greg ricky rivaro & the dutch saga,super vet!

Comment

Hier wat impressie foto's

Future Funk

Royal Dutch

Mixed

Een paar hele vette acts gezien waaronder Junky XL live... een tegenvaller was Eric de Man die op de stukken die ik van zijn act heb gehoord er een paar keer enorm naast zat... best jammer want bij Gigadance vond ik hem juist erg goed draaien.

(even tipje voor forum admin... er zijn resize mods voor PHPBB beschikbaar welke ervoor zorgen dat de opmaak goed blijft bij het plaatsen van grotere foto's ;))

Comment

Dat ziet er best mooi uit.

Comment

Originally posted by Joosd
          (even tipje voor forum admin... er zijn resize mods voor PHPBB beschikbaar welke ervoor zorgen dat de opmaak goed blijft bij het plaatsen van grotere foto's ;))
          Hier is de Site Admin al mee bezig geweest, maar geen enkele mod werkte met dit forum mee. Dus hier is al naar gekeken. Evengoed bedankt voor de tip! :wink:

BTW: Leuke foto's! 8)

Comment

Resize Posted Images Based on Max Width al ooit geprobeerd? die heb ik op mijn forum draaien wellicht dat die voor jullie ook kan werken ;)

Hier een link naar de site toe: http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=243046

Comment

Die heb ik inderdaad ook op mijn eigen forum, maar ik geloof dat die hier niet werkte volgens de site admin. Hij had er al een paar geprobeerd, zonder goede resultaten. :cry:

Comment

Re: Extrema 2007 @ Aquabest, Best

Dit jaar DeadMau5!!! :D

Comment

Working...
                X