Announcement

Collapse
No announcement yet.

Groot feest in de Rai?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groot feest in de Rai?

Zijn er hier toevallig mensen die iets weten over een feest dat in de Rai zou moeten plaatsvinden.. met verschillende stylen en top dj's.
    Ik hoorde hier geruchten over, er zouden namen komen als Tiesto, Paul van Dyk, Fedde Le Grand, Erick E, Gregor Salto, maar ook namen als Darkraver, Dana, Armin van Buuren en nog wel wat grote namen..
    als ik hier over zoek op internet kan ik er echt totaal niks over terug vinden... dus het zal wel een fabeltje zijn.. maar het lijkt me wel vet een soort Mysteryland / DanceValley maar dan indoor..

Je zou eens kunnen kijken op Rai Amsterdam.nl of partyflock maar dit klinkt meer als een totaal overzicht van de eerste jaren van Inner City!!
    Zou wel een perfecte line-up zijn en daardoor ook een verschrikkelijk duur feest...

Maar je weet maar nooit

Comment

Ja zo iets dacht ik ook al.. en eerst dacht ik eigelijk misschien is het wel Innercity 2007, maar ja die gaat dus niet door dus dat kan niet...
      Ik denk inderdaad dat het wel super vet zou zijn... ja dat denk ik ook wel.. maarja feesten als Sensation zijn toch ook niet bepaald goedkoop toch..

Comment

Weet alleen dat 15 jaar Thunderdome verplaatst is van de Jaarbeurs Utrecht naar de RAI. Dit is op 15 december. Line up is nog niet bekend, maar een Tiesto zal daar vast niet staan, denk ik. :lol: :wink:

Comment

Originally posted by MorpiusDJ
          Ja zo iets dacht ik ook al.. en eerst dacht ik eigelijk misschien is het wel Innercity 2007, maar ja die gaat dus niet door dus dat kan niet...
          Ik denk inderdaad dat het wel super vet zou zijn... ja dat denk ik ook wel.. maarja feesten als Sensation zijn toch ook niet bepaald goedkoop toch..
          Op InnerCity zal je deze line-up ook zeker niet tegenkomen. Ik ben naar 2006 geweest en het is nu helemaal Techno Elektro en Minimal!! Geweldig feest, jammer dat het niet door zou gaan...

Comment

Of zou het Mistery Land Winter Edition zijn???

(Of was dat DanceValley Winter???))

Comment

Ik moet zeggen dat ik Innercity in de oude opzet altijd wel een goed feest vond.. Maar goed ieder zijn eigen smaak hahaha...
              Hmm.. dat zou nog wellis kunnen maar op internet kan ik niks vinden erover dus.. daarom denk ik verzonnen geruchten...
              Wel zou het vet zijn een Indoor ML of DV :) als je dan voor 60 € een kaartje kan kopen dan ga ik er zeker heen!!

Comment

Een dergelijke line-up zou wel heel gaaf zijn inderdaad. Wil ik best wat euro's voor neerleggen.
                Zal het in de gaten houden of er zoiets komt.

Comment

Working...
                X