Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musik messe 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musik messe 2008

hallo allemaal,
    ik had het idee om samen met een paar vrienden naar musik messe 2008 @ frankfurt te gaan.
    alleen wat houdt het nou precies in? grote beurs waar nieuw licht en geluid wordt gedemonstreert?
    zijn hier bv ook stands waaraan je dingen kan kopen, ik heb wel eens gehoord dat, dat kon.
    verder hoorde ik iemand ook erover dat na musik messe veel gear sterk afgeprijsd wordt.
    iemand ook een idee van de kosten?

wat zijn jullie ervaringen hierbij??

grtz XL-L

Re: Musik messe 2008

Niet alleen licht en geluid.
    Bijna alle grote fabrikanten in audio, muziekinstumenten en licht zijn daat gebundeld.
    Het is een vak beurs, dwz dat consumenten niet zomaar toegang hebben. Vaak is daar alleen de zaterdag voor en dan is het verschrikkelijk druk.

Wil je de andere dagen gaan, moet je een muziekhandeaar, importeur of iets dergelijks lief aankijken voor kaarten.

Ik kom zelf al jaren op de messe. Ook in 2008 ga ik weer 4 dagen :)

Comment

ooh oke,
      das nou jammer dat ik er geen ken
      en zaterdag? is het dan zeg maar niet gezond druk? of gewoon druk? en wat zijn de prijzen?

alvast bedankt

Comment

Originally posted by XL-L";p=" View Post
        ooh oke,
        das nou jammer dat ik er geen ken
        en zaterdag? is het dan zeg maar niet gezond druk? of gewoon druk? en wat zijn de prijzen?

alvast bedankt
        zaterdag is het afgeladen.
        Ik draai de laatste jaren op wat stands daar dus weet de sfeer, die is hel gezellig, mar dingen rustig bekijken is er niet bij.
        kun je beter een paar maanden wachten totadat de nieuwe spullen in de winkel liggen.

wat de entree is...geen idee

Comment

ooh oke, klinkt wel erg leuk.....
          maar als het zo druk is weet ik het nog niet of ik ga.

bedankt

Comment

Working...
          X