Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hooi!Koorts 2010/2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hooi!Koorts 2010/2011

Ja! een nieuw seizoen van hooikoorts. Hooikoorts geeft podium kans aan beginnende bands.

Had Paradise hier vorig jaar niet een keer het licht verzorgd?
    Of heb ik dit verkeerd?

Comment

Dat lijkt me sterk, Jan woont in Utrecht en omgeving.

Hooi(zolder) koorst bevindt zich in een uiterste puntje van Zuid- Zeeland.

Comment

Het is niet meer in de Hooi!Zolder. Licht en geluid regelen we altijd via Henk Tjoonk. http://www.tjoonkgeluidstechniek.nl/ En op de dj/dans avond zal ik het geluid doen.

Comment

Ik heb altijd het licht gedaan voor Biltpop, een open podium in de Bilt (Utrecht). Lijkt er inderdaad op maar hier heb ik niks mee te maken.

Comment

Ik vind het een goedkoop uitziende poster. Des al niet te min, lijkt me leuk al is de ligging een beetje prut.

Comment

Gelijk heb je, Poster is op laatste moment gemaakt. Volgende keer maar ik er wat leuks van!

Comment

Organiseer jij dit event, of i.c.m. een ander bedrijf?

Comment

Ik ziet in de organisatie, en dan de technische kant.

Comment

ja maar als je een poster op het laatste moment maakt moet hij er juist uitspringen.
                    De mensen moeten toch de poster zien en zeggen wow daar wil ik heen.
                    Poster is één van de belangrijkste pr methoden.

Comment

Dat is al eerder aangegeven dat hij er niet zo uitspringt. Maar volgens mij heeft dit niks met dit onderwerp te maken.

Comment

Licht word dit keer verzorgd door mij zelf. Geluid: Post Audio. Hoeven jullie daar geen discussie over te maken.
                        Last edited by waltervanpeene; Monday-29-11-2010, 22:11.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                          Licht word dit keer verzorgd door mij zelf. Geluid: Post Audio. Hoeven jullie daar geen discussie over te maken.
                          Jahwel :D

Wat ga je neerzetten?

Comment

Hahaha, disco verlichten hebben ze daar. Verlichting om de bands uit te lichten niet. 2 fourbarren en eeuh nog wat led parren voor deco is wel leuk.

Comment

2 fourbars en een paar ledparren voor bandjes?

Ik weet niet hoe groot je ruimte is hoor, maar dat klinkt wel erg mager.
                              Meestal hang ik iets meer weg.
                              Mijn standaard setup voor een bandje: 2 fourbars (met 500w pc's) front en 4 of zelfs 6 fourbars (Par 64 raylight).

Fotootjes van tegenlicht:

Ik heb helaas geen betere foto's.

Of is het budget heel erg laag? :D

Comment

Working...
                              X