Announcement

Collapse
No announcement yet.

Armin Only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Armin Only

Wie o wie gaat er a.s. zaterdag 13-11-2010 ook naar Armin Only in de jaarbeurs Utrecht. Ik zelf ga heen ofcourse, maar ben eigenlijk ook op zoek naar een Deluxe ticket, die zijn al tijden uitverkocht maar ik wil wel zeker zijn dat het een legietieme ticket is. (VIP ticket is me te duur )

9 uur lang trance en dance, wat wil je nog meer :D
    Last edited by Sonja; Saturday-06-11-2010, 16:30.

9 uur lang?! Póeh, dat is me wat. Betaal je dan ook 3 keer zoveel als een normaal kaartje? :D Maar helaas, 9 uur is mij iets te veel en ik spaar liever en voor wat nieuwe gear. Maar als je gaat, alvast heel veel plezier ;) (Vergeet je slaapzak niet)

Comment

Mmm 9 uur is mij eigenlijk nog te weinig, ik krijg hier ( lees: Armin) zoveel energie van. Pure adrenaline. Maar ja hij is ook niets voor niets mijn grote voorbeeld en held.

Ik denk dat je hier niet veel meer voor betaald dan bv voor een U2 kaart.( om maar wat te noemen)
      Normale ticket is plus minus 50,- en de duurdere varieren van plus minus 88 (Deluxe) tot 300 euro ( VIP) Alles is uitverkocht behalve de VIP.

Maar goed vrienden en kennisen van mij hebben een Deluxe en ik heb als enige een reguliere ticket , vandaar de vraag of iemand wat weet of over heeft. ( ja ik doe ook mee aan 538 aktie)

Comment

Vaak zijn de VIP kaarten als eerst weg, ook al kosten ze een vermogen.
        Hij heeft ook de TMF awards gewonnen (alweer) dit jaar, helaas kwam hij niet opdagen om zijn award in ontvangst te nemen.

Comment

Ja maf he? zelfs al komt men van de andere kant van de wereld en dan ook nog ff 300 euro voor een kaart, maarja als je dan toch gaat dan maar in style hahaha

Enne Armin heeft als reputatie altijd zijn awards op te halen, in sommige gevallen kan dat niet zoals toen ook een keer in Groningen het geval , toen kwam zijn broer em ophalen.

Comment

ik zit in utrecht op school... ik blijf in utrecht tot een uur of 8.. hopelijk krijg ik nog iets mee!

Comment

Nou dan moet je lang blijven hangen want het begint pas om 22.00 uur en eindigd om 07.00 uur

Comment

Ik ben er gewoon te vinden hoor.

Comment

En, was het leuk?

Comment

Ik heb er een nachtje voor overgeslagen... gekeken op tv... ik kreeg kippenvel bij de opening:D

Comment

Ik heb de filmpjes op youtube gekeken. Geloof graag dat het een dik feest is geweest.

Comment

Och het was echt helemaal super Onderstaand ff een kopie van mijn verslag op een ander forum

Originally posted by sonny
                        AHHHHHHHH wat een nacht. Het ging zo snel voorbij Arminnnnnnnnnnnnnnnn ik mis het nu al weer.
                        Ik heb voor de verandering geen fotoos gemaakt hahaha

Jeminee, zaterdagavond tegen half 7 vertrokken naar Utrecht ( Jaarbeurs) na 2 uur rijden en een kleine dwaling was ik er. De parkeerplaats die ik had willen hebben kon ik niet vinden , dus toen maar ( tja het zij zo) in een duurdere gestaan op jaarbeursplein. Gelukkig zag ik al snel mensen die richting het evenement liepen dus dat kon eigenlijk niet missen. Wonder boven wonder was de wachtrij niet lang. Deuren gingen eerder open dan verwacht en ik kon gewoon normaal naar binnen lopen op mijn gemakje. Daar een kluisje gepakt voor mijn jas enzo en toen richting de zaal, daar stond ook weer een kleine wachtrij maar zelfs die ging vrij vlot. Eenmaal binnen gelijk maar ff een halve liter water gehaald want ik had het idee dat ik niet meer zou krijgen ( ja je moet er wat voor over hebben om vooraan te kunnen staan) Toch over de hele avond nog anderhalf liter water gedronken, maar dat kwam ook omdat ik een bekende tegenkwam en die moest naar de wc, ik vroeg em gelijk of ie water mee terug wilde nemen ( mijn redding hahah)

Voor de verandering heb ik me eens niet echt gefocussed om perze voorraan te staan, want ik zou ook een stel ontmoeten met wie ik kennisgemaakt had op het Android Forum ( over telefoons enzo) maar ik moet zeggen ik krabbelde keurig van 2 de rij ( ook goed uitzicht ) naar uiteindelijk de laatste 3 uur op eerste rij. Ik stond niet recht voor Armin maar af en toe had ik wel ff contact. Hij heeft ons ook nog gefilmd ( ergens halverwege de nacht) met een echte filmcamera ( ik denk dat ik daar ook op sta)

De eigenlijk show begon volgens mij pas tegen half 1 ofzo en godzijdank geen MC die er tussen door praat. Dat was heel erg cool gedaan met visuals het was een beetje het idee alsof je in een helicopter zat. Toen kwam dus Suzanna met haar Keltisch gezang en hing daarbij op een schommeltje in de lucht en daarbij kwam ook het Metropole orkest ( een aantal leden daarvan) en met een echt rockband BaggaBownz ( van Eller). Dus echte live drums en gitaar + basgitaar. Allemachtig wat was dat mooi.
                        En zo begon ons reis naar : A State of Trance. En geloof me dat was ik....

Armin werd bij gestaan door liveacts nouja jullie kennen het wel ( waarschijnlijk nog van 2008) . van Velzen kwam dus ook ff langs en stond op een gegeven moment wel heel dichtbij ons. Armin begon de avond lekker rustig en bouwde uit naar Trancy /Progressive soms Techy tunes. Soms op het moment als hij een rustige plaat draaide , kwam er gelijk wel weer eentje met een goeie beat erachter aan dus als ik wat moe werd, veranderde dat meteen.
                        Ergens halverwege draaide Armin de plaat van DJ's United - Remember Love ( ter nagedachtenis aan de Loveparade slachtoffers, dit is een samenwerkingsverband tusse Paul van Dyk , Paul Oakenfold en Armin) Er zaten ook visuals bij en Armin liep naar dat visuals bord toen en ging op zijn knieen zitten .. een soort van eerbetoon dus. Toen kreeg ik ook ff een brok een mijn keel.

Visuals en vuurwerk was erg mooi om te zien en ook heel erg warm hahahaha. Kreeg een sms van mijn nicht dat ik best vaak in beeld was dus ben benieuwd. Het zou opgenomen worden voor mij. Zelfs mijn zwager keek ernaar en die vind mijn passie voor Armin maar onzin....

Het einde was ook heel erg mooi, alle acts kwamen samen om : Burned with desire te zingen ( oorspronkelijk van Perpetuous Dreamer) dat was ff eeen emotioneel moment daarbij ook weer een drumsolo van BaggaBownz + Gitaarsolo in een woord WOW machtig gewoon, zoooo mooi

Ik ben vast een heleboel vergeten maar ohhh man... Armin did it again, hij is gewoon de allerbeste, dat heeft ie alweer bewezen !!!

Oja na afloop ontmoette ik dus Cher en haar man ( ja ze heet echt zo) van het Android forum, daar ff mee staan kletsen we zien elkaar weer tijdens ASOT 500
                        Al met al vloog de nacht voorbij

Ik plaats nog ff een aantal fotoos die op Armin zijn facebook staan ( zit een leuke tussen met een luchtgitaaract van Armin hahaha)

Armin met Broer Eller ,Armin's luchtgitaar act

Ik stond zo'n beetje recht voor het vuur rechts van Armin ( links voor ons) HOT HOT HOT

Het einde...
                        PS, ik was zondagmorgen om 10.00 uur thuis, ben niet meer op bed gegaan want anders kan ik s'avonds niet slapen. Gewoon lekker rustig aan gedaan, tv aan en kat op schoot

Oja het schijnt dat ik diverse malen in beeld ben geweest, kon het helaas niet checken want ik was er uiteraard live bij hahaha. Dus hopelijk staat dat wel op de DVD in februari
                        Last edited by Sonja; Monday-15-11-2010, 18:37.

Comment

Ik wou hier ook nog mijn ervaringen posten maar zie boven. Hardstikke vet, enige minpuntje is alleen dat het ziek warm is. Dat is het nadeel van zulke grootschalige evenementen denk ik. Sensation was het namelijk ook al vies warm.

Comment

Working...
                          X