Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snowball Dj Contest Powered By Bax-Shop!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snowball Dj Contest Powered By Bax-Shop!

Bijna is het zover de Snowball Dj Contest gaat van start!
    Maar liefst vier vrijdagen wordt er gestreden om de titel "entertainer van 2011"
    Na ruim 180 inschrijvingen op www.snowball2011.nl hebben we 16 Dj's geselecteerd om deel te nemen aan de Snowball Dj Contest!
    De Dj's die zullen strijden om de winst draaien allemaal meerdere stijlen muziek, dit omdat wij als organisatie (Party Sound Entertainment en Markza Entertainment) diverse leuke afwisselende avonden wilden hebben.

BAX-SHOP! uiteraard zijn wij erg blij met onze partner Bax-shop die er voor zorgt dat elke Dj een leuk aandenken mee naar huis krijgt.
    Natuurlijk liet Bax-Shop het hier niet bij en schonken zij als klap op de vuurpijl de prijzen voor de beste drie Dj's van de Dj contest!

Dj contest Vier vrijdagen strijden er voor entertainers op elke avond zal er een winnaar gekozen worden door de jury Party Sound Entertainment en Markza Entertainment en uiteraard zorgen we voor een extern jury lid die mee zal beoordelen over de vaardigheden van de Dj's.
    Dit betekend dat er na deze vrijdagen 4 dj,s overblijven, echter zijn er 2 wildcards te verdienen.
    Wildcard 1 : De Entertainer met de meeste Hyves stemmen in de poll op De snowball hyves wint een wild card.
    Wildcard 2: De Entertainer met de meeste publieks stemmen op de locatie (Wapen van Strijen) wint een wild card.
    Dit betekend dus 6 finalisten in de finale op 21 Januari 2011.

Data 10 December, 17 December, 7 Januari, 14 Januari
    De Grote Finale zal zijn op 21 Januari 2011!

We nodigen jullie allemaal uit voor deze gezellige avonden de entree is gratis.
    Als je langs komt zou het zou leuk zijn als je het liet weten op de snowball hyves

We zien jullie daar en wensen de deelnemers alvast veel succes!

Last edited by Partysounddriveinn; Monday-06-12-2010, 21:11.

De site ziet er gelikt uit, en de toegangsprijs is prima.
    Verder niks aan op te merken helaas ben ik niet van de partij.

P.S. Zijn de tickets voor sommige data nou uitverkocht of nog niet beschikbaar?

Comment

Voor de Dj Contesten is de Entree gratis dus is iedereen welkom uiteraard geld wel vol=vol, Voor het grote evenement Snowball 2011 zijn gewoon nog kaarten beschikbaar.

Snowball 2011 Als afsluiting van de DJ contesten zal er een groot evenement plaats vinden in de Eendrachtshoeve te Zuid-Bijerland.
      Binnenkort zullen er via bax-shop ook een aantal kaarten te winnen zijn voor dit evenement.
      Op dit evenement hebben wij gekozen voor lokale helden en bekende dj,s het concept is net als de Dj contesten allround dus een afwisselende avond voor ieder wat wils.
      Meer info over Snowball2011 kan je vinden op www.snowball2011.nl de earlybird tickets (vroege vogel kaarten) zijn nog beperkt te verkrijgen, tevens zijn de kaarten ook te koop bij de Freerecordshop bij jou in de buurt!

Entertainment

*Darkraver (Komt tie dan he)
      *The Allround Brothers (Latin Drums)
      *Dj Maurice (Apres ski hut cd,s en diverse hits)
      *Dj Rutger (Lokale held)
      *MC Yves (vocal hero)
      *Canta (Latino Grooves, Sexy Motherf*cker)
      *Sexy Danseressen
      *Full color Lasershow

Dus heb je zin in een leuk feestje om die extra pondjes na de kerst er lekker af te dansen ga snel naar de Freerecordshop of naar www.snowball2011.nl

Comment

*Dj Maurice (Apres ski hut cd,s en diverse hits)
        Dick, is dit Maurice uit Spijkenisse?

Comment

Leuk idee, zo'n evenement!
          ps. is die darkraver, de 'hardstyle' darkraver?

Comment

Kaarten te winnen via @Baxshop op Twitter!

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
              Leuk idee, zo'n evenement!
              ps. is die darkraver, de 'hardstyle' darkraver?
              Jazeker! En hij draait btw Hardcore..

Comment

Het is wel een beetje jammer dat de inschrijvingen gesloten zijn!

Comment

Oh, ik heb al een hele poos geen muziek meer van hem gehoord, is een beetje verwaterd:P
                  Wel jammer dat je twitter moet hebben om te winnen:S Ik heb geen twitter (en nee, ga ik ook niet maken, net als hyves)

Comment

Je bent niet de enige...

Comment

Ik bedoel alleen maar te zeggen, zet zoiets op de bax site zelf ofzo, ergens waar iedereen, zonder account bij kan.
                      Of dat je alleen de klanten, die al eerder iets bij bax hebben besteld hieraan mee laat doen en niet alles en iedereen wie hier nog nooit iets heeft gekocht en toch wil profiteren van alle leuke extra's.

Comment

Als we het op de site zelf zetten kan iedereen meedoen, dus ook de mensen die hier nog niet iets hebben besteld.

We doen regelmatig acties via de site, nu eentje via Twitter. Volgende keer is het weer anders :).

Comment

Misschien even heel kort door de bocht maar gebruiken jullie twitter en hyves niet gewoon om nog beter te vinden te zijn als bedrijf??? En door er een leuke prijs aan te hangen toch nog net ff wat meer bekendheid te krijgen. Kan aan mij liggen maar zo doen wij het wel. Plaatsen een advertentie en om reactie's uit te lokken en te zorgen dat er over gepraat word zetten we er niet zomaar 1 maar 1 waarbij je iets kan winnen. Werkt bij ons prima. Om op de twitter terug te komen. Nope heb ik ook niet en ga ik ook niet aan beginnen vind het helemaal niks. ;) Verder succes met de actie en wie weet kan ik bij de volgende wel weer gewoon mee doen.

Comment

Om even vele vragen samen te vatten Maurice komt niet uit spijkenisse naar mijn mening is hij de Apres ski koning, dit heeft hij ondertussen wel bewezen met zijn apres ski hut cd,s en apres ski safari cd's!

Darkraver is de man met de hits, komt tie dan he, follow the raver, je weet toch! en vele andere hits deze legende draait al 10tallen jaren o.a hardstyle/early rave/ hardcore etc.

Betreft de inschrijvingen van de dj contest waren we erg snel rond we willen hier dan ook nog een vervolg aan geven in de toekomst (indien de locatie dit ook wil) meer hier later over.
                            Wij als organisatie vinden het dan ook jammer dat we de contest niet meer konden uitbreidden met meer dj,s.

De winacties! Wij hebben gekozen voor twitter maar later zijn er nog meer kaarten te winnen, tevens is een twitter account makkelijk en gratis aan te maken dus als je echt wilt winnen lijkt het me niet zo heel erg moeilijk toch ;)
                            Last edited by Partysounddriveinn; Tuesday-07-12-2010, 19:20.

Comment

Mij hoor je niet zeggen dat twitter moeilijk is. Zeg alleen dat ik er niet aan mee doe ;). Zo hebben we wel meer princiepe's waar we niet snel vanaf zullen stappen zoals het niet snel aan zullen schaffen van pioneer, hk, Martin en mac. Maar goed dit heeft volgens mij geen bal meer met het topic te maken.

Verder knap hoor zeker vette namen voor een gratis iets ;) Gaaf idee om zoon wedstrijd op touw te zetten. Jammer dat we het nu pas zien hadden er ons graag voor aangemeld. Helaas mis volgend jaar.

Comment

Working...
                              X