Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevr: Met spoed Deelnemer Snowball Dj Contest!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevr: Met spoed Deelnemer Snowball Dj Contest!

Hallo Dj,s

A.s Vrijdag zijn we op zoek naar een Deelnemer voor de Snowball Dj Contest powered bij Bax-shop.

* Draai jij meerdere stijlen muziek?
    * Wil je meedoen aan een leuke contest?
    * Wil jij kansmaken op leuke prijzen met als klap op de vuurpijl draaien met Dj Maurice en Darkraver?
    * Ben jij aanstaande vrijdag (10-12-2010) Beschikbaar?

Mail dan je Naam, Telefoonnummer, Djnaam, Draaistyle naar info@snowball2011.nl
    Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie terug met adres en draaitijden.

De contest vind plaats in het wapen van strijen te strijen.
    Mochten er op andere data dj's uitvallen dan vermelden we dit in dit topic.
    Last edited by Partysounddriveinn; Thursday-09-12-2010, 15:54.

Ik neem aan dat personeel uitgesloten is van deelname, dus die ballon gaat voor mij niet op denk ik =)

Comment

Ik denk ook niet dat het jou draaistijl is je draait toch trance?
      Ondertussen zijn we voorzien, echter kan iedereen zich nog aanmelden bij uitval nemen we contact met je op, gebeurd dit niet dan nemen we contact met je op voor een tweede contest te Spijkenisse dit zal in februari/maart plaats vinden.

Comment

Neuj, ik maak vooral (ambient) trance, ik draai wat het publiek wil horen. House? No problem? Hardcore? Als jij d'r vrolijk van wordt, prima. Franse chanssons? Trek ik wel van iTunes als je het wil hoor. Ik draai niet voor mezelf maar voor m'n publiek.

Comment

Oke! zowiezo voor de volgende dj contest zijn we op zoek naar deelnemers dus je kan een even mailen, me collega zal zorgen voor de selectie!

Comment

Dit topic kan gesloten worden en weggegooit worden de djcontest zal vrijdag beeindigen met een spetterende finale! Bedankt voor de ruimte!

Comment

Working...
            X