Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tascam DP-004 NL handleiding gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tascam DP-004 NL handleiding gezocht.

Gezocht, een Nederlandse handleiding voor de Tascam DP-004

Geen idee of dit bestaat. Heb al een mail naar Tascam zelf gestuurd maar nog geen enkele reactie. De site van Tascam heeft alleen een engelse te downloaden.
    Ook googlen levert niet veel op.
    Engels is niet mijn sterkste punt helaas.:(

Tip, wanneer je een URL van de PDF in Google Translate plakt, kan hij automatisch de PDF voor je vertalen.
    Kwestie van URL plakken en op enter drukken, geloof ik. ;) Is niet de meest optimale oplossing, maar wellicht is het beter dan niets.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Tip, wanneer je een URL van de PDF in Google Translate plakt, kan hij automatisch de PDF voor je vertalen.
      Kwestie van URL plakken en op enter drukken, geloof ik. ;) Is niet de meest optimale oplossing, maar wellicht is het beter dan niets.
      Dit werkt niet met dit PDF document. En beveiligd en veel te groot. 112 pag.

Iemand nog een suggestie.

Comment

Hallo, net zoals Bertgitaar is Engels ook niet mijn sterkste kant, dus een Nederlandse handleiding is voor mij ook zeker een uitkomst. Ik heb de DP004 nu een aantal dagen ( 2e hands gekocht) maar ik snap er (nog) niet veel van. Als ik een track heb opgenomen en met moeite heb gesaved, neem ik een volgende track op die ik ook save onder een andere naam.

Maar dan wil ik beide tracks exporteren naar WAV en dan gebruikt ze een standaard naam ( track001 / track002 ), zegt dat die al bestaat en vraagt of ze moeten worden overschreven. Als ik dan uiteindelijk via USB de files op de PC heb gekregen, hebben ze verschillende grootten maar is wel een en hetzelfde track. Ook hebben ze allemaal de datum: 09-11-2008 ?????? Kan nergens in de handleiding vinden hoe ik de datum-tijd format kan aanpassen (als dat uberhaupt kan.... )

Wie oh wie kan me op weg helpen ? Alvast bedankt, Erik

Comment

Of je neemt een cursus Engels, of je laat iemand de handleiding volledig voor je vertalen, wat je allebei iets gaat kosten... Tenzij je een goede vriend hebt ;)

Comment

Ja, maar je vergeet hierbij dat de topicstarter om een nederlandse versie van een handleiding vraagt en niet om een cursus.

Comment

En jij vergeet de 2e optie ;)

Comment

Working...
              X