Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke microfoon en mixer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke microfoon en mixer ?

Ik zou thuis graag covers opnemen voor youtube . Nu wil ik al heel graag een nieuwe microfoon kopen voor goed te zingen maar ik twijfel wat wat ik het beste zou pakken dus vraag ik het even aan jullie . Ik zou graag een goede microfoon hebben waar ik goede zang mee kan opnemen en die goed klinkt , ook hierbij misschien nog een mixer of een programma voor op de computer zodat ik mijn microfoon kan instellen enzo . Weten jullie een goed idee voor mij ? Ik heb een gewone laptop van acer ( 1 jaar oud ) . Ik heb ook nog geen geluidsingang ofzo . Weet iemand wat ik het beste koop ?

Daarnaast vraag ik me nog af wat nu het beste is voor zang een usb of een gewone ? Ps. Ik heb een gewone laptop nog geen geluidkaarten enzo
    Last edited by LaurensM; Wednesday-14-09-2011, 15:41. Reason: nog iets vergeten

hallo,
    Als je de zang op wilt nemen moet je sowieso een programma hebben.
    Wil je gewoon acapella of met muziek er onder?
    Als je muziek er onder wil zou ik een Daw progamma kopen(ligt eraan wat je budget is)
    Een goede zang microfoon. Dan zou ik een condensator microfoon kopen.
    Dit is wel een goede kwaprijs: http://www.bax-shop.nl/condensator-z...t-details.html

Hij is makkelijk aan te sluiten op de pc/laptop via de usb.
    een goede koptelefoon is ook handig.
    ik kan je meer zeggen als ik weet wat je budget is want alles bij elkaar nu is ongeveer 300 euro
    grt Doublerecords

Comment

Working...
    X