Announcement

Collapse
No announcement yet.

Youtube covers maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Youtube covers maken

Hey iedereen , ik ben nieuw hier bij baxshop.

Mijn hobby is sinds enkele jaren zingen maar ik heb nog geen goede microfoon . Nu wil ik graag voor nieuwjaar een setje kopen waarmee ik covers kan opnemen voor youtube . Wat heb ik nodig als ik iets wil opnemen ( en het goed laat klinken in hedendaagse muziek ) . Ik dacht aan een microfoon een studiomixer . Willen jullie me even verderhelpen want ik weet er niet heel veel van . Het mag in totaal ongeveer 300 euro kosten maar zeker niet meer ( ik ben nog maar 13 jaar )

Rode NT1-A Complete Vocal Recording Solution koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

en
    Behringer 1202FX koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Dan heb je denk ik een mooi start setje.

Comment

Ik denk miss dat dit wel goed is : http://www.bax-shop.nl/condensator-z...t-details.html

Comment

Waarom een Xenyx 1202FX? Je hebt dan alsnog een goede audio-interface nodig om het geluid kwalitatief op je PC/laptop te krijgen.

Persoonlijk zou ik gaan voor een goede losse microfoon (zoals de NT1A hierboven), samen met een degelijke audio interface (zoals een M-Audio Fast Track.
        Met die interface krijg je ook gelijk Avid Pro Tools SE, zodat je makkelijk opnames kunt maken op je computer en die daar kunt bewerken. Eventueel kun je je opnames ook met simpele software als Audacity opnemen.

Vergeet overigens niet dat de NT1A set niet met statief geleverd wordt, die hebben we wel los; Sinn7 M-stativ.1

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Waarom een Xenyx 1202FX? Je hebt dan alsnog een goede audio-interface nodig om het geluid kwalitatief op je PC/laptop te krijgen.
          Hij had het over een studio mixer. Maar je hebt natuurlijk gelijk.

Comment

Working...
          X