Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruis bij het opnemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruis bij het opnemen

Heya, sinds kort neem ik mijn sets op, altans dat probeerde ik. Het ging niet helemaal goed, het probleem is alsvolgt:

Ik neem op met audacity, nu kan ik kiezen uit: externe microfoon, Geïntegreed microfoon array en stereo mix ( Deze had ik gebruikt ). Verder heb ik ik BeatsAudio ingebouwd. Als ik wat opneem, en dit vervolgens afspeel krijg ik veel lagere kwaliteit. Er klinkt ook een soort ruis op delen waar er een behoorlijke bas aanwezig is.
    Naarmate ik mijn master op mijn mengpaneel verder op zet wordt de kwaliteit minder, Mijn Fader verder open, maakt niet uit voor de kwaliteit

Wie kan mij helpen??

Lijkt mij een gevalletje van oversturing op je ingang of ergens een ground probleem.
    Welke aansluiting gebruik je op je mixer en welke aansluiting gebruik je op je pc?

Comment

Ik gebruik op mijn mengpaneel gewoon de record ingang, en op mijn laptop de record ingang.., heb er echter wel twee, dus kan ook nog wel proberen of die andere ingang het wel beter doet.

Comment

Het klinkt idd nogal overstuurd, naarmate ik mijn gain opendraai op mijn mengpaneel wordt het alleen maar erger, iemand een idee of je dit ook kan aanpassen met instellingen in audacity? of moet ik misschien een ander programma gebruiken om op te nemen??

Comment

Is die ingang op de laptop wel degelijk een line-ingang?
          Wat het lijkt erop dat dit een microfoon ingang is.

Comment

a, ben er al achter, de pieken mochten niet boven de -12 komen, en dat kwamen ze dus wel

Comment

Working...
            X