Announcement

Collapse
No announcement yet.

DT25 buizen versterker aansluiten op digitale recorder BR-600

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DT25 buizen versterker aansluiten op digitale recorder BR-600

Vraag: sinds kort een mooie DT25 versterker, die ik ook wel wil gebruiken om op mijn (oude) BR-600 digitale recorder aan te sluiten. Weet alleen niet hoe. Koptelefoonuitgang of Line-out in de gitaar ingang of in de Effect-Loop Return? Wie heeft de tip?
    Pieter

Ik durf het niet te zeggen, maar heb dit topic naar het goede forum (recording) verplaatst zodat men je aldaar wellicht verder kan helpen.

Comment

Laat ik beginnen met dat het mij niet helemaal duidelijk is wat de bedoeling is.
      Wil je de BR-600 afspelen op de DT25 of wil je opnemen met de BR-600 van de DT25?
      Gezien dat je uitgangen van de BR-600 en ingangen van de DT25 noemt ga ik maar van het eerste uit.
      Gitaar input zou ik niet gebruiken (is Hi-Z). Effect return kun je proberen (en dan met een line uitgang van de BR-600).
      Zo ver ik kan zien zal gitaar signaal (zolang send niet wordt gebruikt) ook gewoon aanwezig blijven.
      Hoe het geluid zal zijn? Tja, de versterker (DT25) is bedoeld om.. een gitaar te versterken.

Comment

Working...
      X