Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mix opnemen direct op pc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mix opnemen direct op pc

Hallo,

Ik ben hier absoluut nieuw in en ik probeer mijn weg te vinden.

Kan iemand mij aub in jip en janneke taal uitleggen hoe en wat ik nodig heb om vanuit mijn CDJ 850 een mix op te nemen direct naar mijn Laptop (windows)?

Alvast bedankt :)

Groetjes Syl
    Last edited by Sylv; Tuesday-06-01-2015, 10:30.

Een CDJ 950 is voor mij geen bekend apparaat. Zou je kunnen aangeven met welke set je werkt en (het belangrijkste) welke mixer ertussen zit?

Comment

Sorry, bedoel natuurlijk de mixer 2x CDJ-850-K set DJM-850-K
      Last edited by Sylv; Tuesday-06-01-2015, 10:50.

Comment

In dat geval is het redelijk simpel. Je hebt de DJM utility tool nodig die je van de Pioneer website kan downloaden en een opnameprogramma, bijvoorbeeld Audacity. Ik heb een youTube filmpje waar de DJM 900 als voorbeeld genomen wordt. De stappen zijn hetzelfde.

Download Audacity for free. A free multi-track audio editor and recorder. Audacity is a free, easy-to-use, multi-track audio editor and recorder for Windows, Mac OS X, GNU/Linux and other operating systems. Audacity is free software, developed by a group of volunteers and distributed under the GNU General Public License (GPL).

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Super, dank je wel :) :) :)

Welke kabel heb ik hiervoor nodig om de pc te verbinden met set?

Dank je wel

Comment

Je hoeft alleen de mixer met een USB kabel te verbinden met je computer. Deze kabel is reeds met de mixer meegeleverd, maar mocht je die niet meer hebben, dan kan je met een dergelijke kabel de juiste aansluiting maken:

De Klotz USB-AB1 USB A-plug - B-plug 1.5 meter USB-kabel verzendt razendsnel maar uiterst secuur uw digitale data. Deze duurzame USB-kabel verloopt van USB A naar USB B.

Comment

Heel erg bedankt voor je hulp. Dacht dat het allemaal gecompliceerder was :)

Comment

Vraagje ik heb de XDJ R1 ik wil ook live sets opnemen maar weet niet hoe ?

Comment

Working...
                X