Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop dj usb interface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop dj usb interface

Beste baxschop ik heb zo juist deze usb interface aangeschaft en mijn vraag is werk dit met audacity hoe sluit ik mijn djm 900 nexus mixer hier op mvg fakkly

Originally posted by fakkly View Post
    ...ik heb zo juist deze usb interface aangeschaft en mijn vraag is ...
    Welke interface?
    Bijna alles werk met Audacity, maar! Audacity werkt niet met ASIO (althans standaard).

Comment

Reloop dj interface

Comment

Dom van mij. Staat in de titel. :oops:
        ....ik heb zo juist deze usb interface aangeschaft en mijn vraag is werk dit met audacity
        Het zal wel met Audacity werken maar dan dus niet met de ASIO drivers.
        hoe sluit ik mijn djm 900 nexus mixer hier op mvg fakkly
        Niet. Er zitten geen ingangen op.

Comment

Even een opmerking hoor. Waarom schaf je een interface aan voor een DJM 900? Deze mixer is reeds voorzien van een USB interface met bovendien meer kanalen en een betere bitrate (24 vs 32 bits).

Waarschijnlijk wil je gaan opnemen met deze mixer. Kijk dan dit YouTube filmpje eens:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

(24 vs 32 bits)
            Niet dat je het verschil merkt op systemen die zonder een extra hypotheek te betalen zijn, als je het dan al merkt. ;)
            Last edited by larsholm; Tuesday-27-01-2015, 12:23.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
              Niet dat je het verschil merkt op systemen die zonder een extra hypotheek te betalen zijn, als je het dan al merkt. ;)
              Eensch. Maar het was natuurlijk alleen om extra te benadrukken dat deze interface niets toevoegt ;).

Comment

Working...
              X