Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mengpaneel aansluiten op externe geluidskaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mengpaneel aansluiten op externe geluidskaart

Dag goede forum leden van Bax-shop, ik heb een vraag wat betreft het opnemen van mijn Pioneer dj 850 met een geluidskaart (Steinberg UR22).

Is het de bedoeling dat ik een Rca - Jack 6,3 mm kabel in huis haal en die aansluit van de rec out (Djm 850) naar de Mic/line van de UR22? of is er een andere manier?

Ik probeer mixen te maken waarbij kwaliteitsverlies van geluid zo klein mogelijk is. Vandaar dat ik met een externe geluidskaart aan de slag wil in plaats van mijn laptop met usb direct te verbinden aan het mixpaneel.

Alvast bedankt!

Ik verwacht meer geluidskwaliteit verlies met een extra geluidskaart dan wanneer je het rechtstreeks met usb verbind.
    Met een extra geluidkaart stop je er alleen maar extra aansluiting en apparatuur tussen wat alleen maar voor vermindering kan zorgen van je geluidskwaliteit.

Comment

Je DJM 850 heeft al een hoogwaardige ingebouwde geluidskaart waarmee je eenvoudig in bijvoorbeeld Audacity kan opnemen. Hier een YouTube filmpje waar de DJM 900 als voorbeeld wordt genomen. Voor de 850 werkt dit het zelfde. Gewoon via de USB aansluiten op je computer.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Je hebt alleen nog de driver voor de mixer nodig:

Comment

Working...
      X