Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB-poort te weinig? Kan ik hub gebruiken of externe audio inferface?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• USB-poort te weinig? Kan ik hub gebruiken of externe audio inferface?

Goedemiddag iedereen,

Ik overweeg om een macbook pro aan te schaffen. deze heeft 2 usb-poorten.
    Nu heb ik thuis een dj set staan die bestaat uit: 2x numark ndx900 en 1x numark M6 mixer

Wanneer ik een mix zou willen recorden door virtualDJ/Traktor of wat dan ook moet ik mijn ndx's aansluiten en de mixer. toch?
    Dit betekend dan dat ik een usb-poort te weinig heb. hoe kan ik dit oplossen? Is een usb-hub krachtig genoeg hiervoor? Of is een externe audio-interface een oplossing (hier heb ik niet zo veel verstand van).

Hoop dat iemand mij kan helpen

Groet

Peter

Met een powered USB 2.0 hub kan je al deze apparaten aansluiten op je Macbook. De M6 kan je dan als recording device gebruiken

Powered USB hub voor het aansluiten van meerdere USB apparaten aan bijvoorbeeld de iDJ2 mixer of de Denon HD25000 hardware controller. Door de externe voeding zal het apparaat stabiel blijven draaien.

Comment

Ik draai zelf met een mb pro, een pioneer controller een dmx kastje en een externe hdd, als ik de dmx controller en de serato controller op een hub hang wil of de dmx of de muziek nog wel eens haperen, maar als je een van de twee gewoon los op een poort doet en de andere samen neemt met de externe hdd is er geen probleem. even uitvogelen dus! als je twee dingen gebruikt die redelijk wat usb snelheid nodig hebben (steeds maar verversen ik weet niet hoeveel keer per seconde) dan zet die apart!
      In jouw geval zou ik de twee ndx'es samen doen en de recording via de mixer apart, tenzij je daarvan t geluid niet zo geweldig belangrijk vind...
      Maar misschien werkt t voor jou sowieso wel, wie weet ;)

Veel succes ermee :P
      Groetjes Rik

Comment

Working...
      X