Announcement

Collapse
No announcement yet.

Djm 800 aangesloten op behringer 202 voor opname laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Djm 800 aangesloten op behringer 202 voor opname laptop

Aangesloten djm 800 via rec out naar behringer 202 en dan naar laptop met audacity.

Het probleem: Als ik mijn master output of trim van de openstaande schuif van mijn djm 800 nog maar 25% open draai vervormt de bass bij het opnemen, als in opgeblazen. Enkel heel zachtjes maakt hij een goed opneembaar geluid.

Het gekke is als ik alles vol open draai via de boxen wel gewoon goed is. Enkel het opnemen is dan onmogelijk.

Ik kan het opnemen via de behringer wel zachter zetten natuurlijk maar dit heeft geen invloed want die bass bijft de overkill

Kan het zijn dat mijn geluidskaart van de djm 800 naar de knoppen is oid?
    Of is het een instelling die ik over het hoofd zie?

Het lijkt me dat ik mijn master output van de djm 800 toch zonder probleem 75% kan open zetten voor het opnemen?

Iig bedankt voor de reactie.

Welk Behringer 202 heb je? Niet toevallig de UFO202 en die op Phono i.p.v. Line staan?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Welk Behringer 202 heb je? Niet toevallig de UFO202 en die op Phono i.p.v. Line staan?

Behringer UCA202 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Dus niet die UFO.....

Snap dus niks van mijn probleem..... iig bedankt voor je antwoord.

Comment

Je kan heel makkelijk testen waar het defect zit door de interface op een andere bron aan te sluiten, bijvoorbeeld de master van je DJM. Als het resultaat dan hetzelfde is dan mag je concluderen dat er een probleem is met de Behringer interface. Als de opname wel goed is dan kan je eigenlijk wel concluderen dat je rec uitgang van de DJM niet naar behoren werkt.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
          Je kan heel makkelijk testen waar het defect zit door de interface op een andere bron aan te sluiten, bijvoorbeeld de master van je DJM. Als het resultaat dan hetzelfde is dan mag je concluderen dat er een probleem is met de Behringer interface. Als de opname wel goed is dan kan je eigenlijk wel concluderen dat je rec uitgang van de DJM niet naar behoren werkt.

Ik heb deze aangesloten op mijn master out en mijn rec out van de djm 800.
          Evenals op mijn rec out van mijn losse versterker.
          Allemaal geven ze hetzelfde slechte geluid met opnemen terwijl het via de boxen goed is.
          Het ziet er dus naar uit dat je gelijk hebt met de Behringer.
          Jammer want die heb ik dus net gekocht bij ene bax-shop.nl.;)
          Zal hem retour sturen.

Comment

Helaas zien we dit wel eens met elektronica die onder grote prijsdruk geproduceerd moet worden. De helpdesk kan dit snel voor je fixen zodat je in de meeste gevallen de volgende dag alweer een nieuwe in huis hebt.

Comment

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Behringer binnengekregen. Moet de eerste opname nog maken maar het ziet er naar uit dat het nu wel allemaal naar behoren functioneert.... bednakt voor de hulp... ow en jullie retourafdeling heeft bevestigd dat het inderdaad een fout is in de Behringer

Comment

Top! Kan altijd gebeuren zoiets, maar goed te horen dat het opgelost is.

Comment

Working...
                X