Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio one 3 professional opname issues

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studio one 3 professional opname issues

Goedemorgen!

Ik heb zojuist cubase vervangen door studio one 3 professional. Echter.. ik loop tegen 2 problemen aan.
    De eerste is dat ik geen mp3 bestanden kan inladen, alleen wav. Ik kan natuurlijk alles eerst converten maar het zou fijn zijn als dat werkt. Echter krijg ik een error dat studio one het bestand niet kan vinden.

Grootste probleem: ik kan niet opnemen. Het record knopje naast de mute, solo en monitor knoppen wordt simpelweg gewoon niet rood als ik er op klik. Studio one krijgt wel het signaal van mijn mic binnen, dat is te zien aan de parameters.
    Song setup aan menig persoon laten zien, schijnt goed te staan.
    Meer mensen die dit probleem kennen en (hopelijk) een oplossing weten?

Voor je eerste probleem is een converter beschikbaar. (Of zoals je het nu doet maar dan wel naar juiste formaat)
    Studio One software, studio monitors, digital audio interfaces, mixers, microphones, preamps, pad controllers, control surfaces, and more.

Je tweede probleem zou te maken kunnen hebben dat je de in en uitgangen nog niet gedefinieerd hebt in je project (song options) of geen ingang bij de spoor geselecteerd.
    Ook kan het zijn dat er geen (schrijf baar) doel is gespecifieerd om de opnames naar weg te schrijven.

Comment

Working...
    X