Announcement

Collapse
No announcement yet.

Irig 2 krakend geluid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Irig 2 krakend geluid

Goedenavond,

ik als DJ oefen nog veel in mijn eigen studio. Om mijn vrienden en volgers mee te laten kijken ga ik dan live op Instagram (ben pas 13). Vorig jaar heb ik om het geluid te verbeteren een Irig 2 gekocht om zo het geluid uit me mix direct in mijn telefoon te krijgen. Dat werkte super. Nu merk ik alleen de laatste tijd, dat mijn Irig een krakend geluid geeft in mijn live stream en zo erg dat de originele muziek bijna niet te horen is. Weet iemand hoe dit kan? Heb ik dan instellingen fout staan of ligt het aan mijn Irig 2? ik hoop dat iemand me kan helpen

Dus je gebruikt een gitaar interface als audio input voor je dj set?

Comment

Ja, en dat heeft altijd goed gewerkt, kijk hier maar https://www.facebook.com/DJThomaq/vi...7105943/?t=247 dat was super.

Comment

Misschien per ongeluk een fx aanstaan?
        Gain instellingen wel goed?
        p.s. je bent je bewust dat je opnames mono zijn?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Misschien per ongeluk een fx aanstaan?
          Gain instellingen wel goed?
          p.s. je bent je bewust dat je opnames mono zijn?
          Oké ik zal eens naar de instellingen kijken. En ja ik ben bewust dat opnames mono zijn. Ik gebruik het namelijk voor Instagram Live video's. Of is er een andere manier om het geluid uit mijn mixer direct in mijn telefoon te krijgen. Want nu gebruik ik weer de mic van mijn mobiel om het geluid op te nemen en dat is niet echt mooi

Comment

Met een juist verloop kan je deze rechtstreeks aansluiten.
            Telefoon is niet bepaald ideaal opname apparaat.

Comment

Working...
            X