Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Set opnemen met Telefoon(geluid)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Set opnemen met Telefoon(geluid)

Hi beste leden en Bax.

Ik heb een vraagje. Voorheen had ik een iPhone 6s Plus icm een tulp naar mini jack kabeltje om via m telefoon live video's en DJ setjes live op te nemen via dat kabeltje kon het geluid van mijn RX2 opgenomen worden ipv het holle geluid van mijn kamer. Dus het echte geluid van de muziek. Nu heb ik een nieuwe telefoon (iPhone 12 pro) waar die mini jack aansluiting dus niet meer opzit. Ik had dus nu een verloopstukje gekocht voor USB-C naar minijack Tulp aansluiting alleen wou ik dat gisteren uittesten of dat dan wel werkent. Maar je raad het al het werkte dus niet.
    Hij neemt het geluid van de RX 2 niet over. Terwijl dat wel het geval is bij de vorige iPhone 6s Plus. waar kan dat aan liggen en hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

by all means shoot me down if this is the wrong section but i didn't know where else to ask Given the current climate, I'm desperate to record a few mixes but i lack a laptop(ordered nearly 3 weeks ago but again, the current climate hasn't done Tutuapp 9Apps Showbox the delivery any favours)
    Last edited by amelneach; Friday-06-08-2021, 21:35.

Comment

Working...
    X