Announcement

Collapse
No announcement yet.

demo maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• demo maken

wie kan mij helpen ik heb mengpaneel pioneer cd laptop kan geen demo maken iedereen is langs geweest lukt niet hoe kan ik dit doen is er iets voor help

Probeer zoveel mogelijk informatie te vermelden, wat voor apparatuur gebruik je, hoe heb je het aangesloten, wat voor software gebruik je, hoe zit het met de instellingen daar, etc.

Met de huidige informatie kunnen we namelijk niet zoveel.

Comment

cd 4oo reloop mengpaneel heb aangesloten op de blauwe,op rode op groene ingang van laptop krijg brom of word zelf opgenomen met gsprek is hier iets voor of is de laptop niet hier geschikt voor ik wil graag optreden alleen ze vragen demo kan ik dus niet maken heb jij een idee hier voor

Comment

Sorry, maar ik kan er helaas niet veel van maken. Probeer iets meer leestekens te gebruiken en alles in stappen uit te leggen. En geef ook even het merk & type van alle apparatuur die je gebruikt, of eventueel linkjes naar de webshop. Dan kunnen we kijken wat er loos is en of wij het probleem zien.

Comment

Ik heb cd 400 pioneer,mengpaneel reloop,msi laptop aan de voorkant een blauwe ingang,rode,groene voor in de laptop, heb alles aangesloten en alles geprobeerd,of ik krijg een brom, of hij neemt niets op de laptop. Hoe doe jij dit rick

Comment

Je moet sowieso de blauwe ingang hebben, want dit is je line in.
            Welke software gebruik je?

Comment

Kom er nog op terug je hoort het nog wel oke

Comment

de software heb ik er uit gegooid ,omdat het niet wou.wat voor software moet ik hier voor gebruiken ,of moet ik een andere geluidskaart kopen,kan ik de computer opblazen door dat hij te hard staat. hoe doe jij dit,kan je het in stappen uitleggen afz hans

Comment

Probeer het eens met het gratis programma Audacity. Je zult daar in de instellingen waarschijnlijk wel moeten selecteren dat je de blauwe lijningang wilt gebruiken.

Hiernaast kan je je laptop niet opblazen door een eventueel hoog volume, hoogstens gaat het geluid overstuurd en rommelig klinken. In Audacity zie je overigens je audiospoort gewoon lopen en kun je dus ook zien of er enorme pieken inzitten, dan kun je het ingangssignaal wat terugdraaien of je mixer wat minder hard laten insturen.

Comment

bedankt rick ga vandaag proberen mocht het lukken laat ik demo aan je horen

Comment

goedemorgen heb audacity op de laptop gezet, kabels van mengpaneel op laptop aangesloten in de blauwe ingang ,er gebeurd niets ,alles geprobeerd snap er niets van.

Comment

alles geprobeerd,audacity op laptop gedaan,uitgang van mengpaneel op laptop aangesloten in de blauwe, krijg op laptop geen singal,word gek

Comment

Heb je in Audacity ook wat ingesteld bij het kopje voorkeuren dat hij de line-ingang als bron ziet?

Comment

en trouwens waarom staat deze bij Nieuws over recording?

Comment

Nu je het zegt.. verplaatst.

Comment

Working...
                              X