wie kan mij helpen ik heb mengpaneel pioneer cd laptop kan geen demo maken iedereen is langs geweest lukt niet hoe kan ik dit doen is er iets voor help
Announcement
Collapse
No announcement yet.
demo maken
Collapse
X
-
cd 4oo reloop mengpaneel heb aangesloten op de blauwe,op rode op groene ingang van laptop krijg brom of word zelf opgenomen met gsprek is hier iets voor of is de laptop niet hier geschikt voor ik wil graag optreden alleen ze vragen demo kan ik dus niet maken heb jij een idee hier voor
Comment
-
Sorry, maar ik kan er helaas niet veel van maken. Probeer iets meer leestekens te gebruiken en alles in stappen uit te leggen. En geef ook even het merk & type van alle apparatuur die je gebruikt, of eventueel linkjes naar de webshop. Dan kunnen we kijken wat er loos is en of wij het probleem zien.
Comment
-
de software heb ik er uit gegooid ,omdat het niet wou.wat voor software moet ik hier voor gebruiken ,of moet ik een andere geluidskaart kopen,kan ik de computer opblazen door dat hij te hard staat. hoe doe jij dit,kan je het in stappen uitleggen afz hans
Comment
-
Probeer het eens met het gratis programma Audacity. Je zult daar in de instellingen waarschijnlijk wel moeten selecteren dat je de blauwe lijningang wilt gebruiken.
Hiernaast kan je je laptop niet opblazen door een eventueel hoog volume, hoogstens gaat het geluid overstuurd en rommelig klinken. In Audacity zie je overigens je audiospoort gewoon lopen en kun je dus ook zien of er enorme pieken inzitten, dan kun je het ingangssignaal wat terugdraaien of je mixer wat minder hard laten insturen.
Comment
Comment