Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mix recorden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mix recorden

Hallo,

ik wou graag mijn eigen mix recorden, ik heb een reloop digital jockey interface edition (met geluidskaart dus) en mijn laptop. Ik gebruik voor mijn geluid de asio4all toepassing en laat het geluid via de outputs van de digital jockey lopen. Nou wou ik dus een mix opnemen via mijn laptop alleen krijg ik het niet voor elkaar om een programma te vinden waarin ik dan het geluid van de asio4all toepassing kan selecteren dat hij daar vandaan opneemt.

heeft iemand hier een oplossing voor?

Bedankt,

Misschien een idee om de line uitgang van je interface weer terug te koppelen naar de line in van je laptop. Ik weet dat de kwalitijd dan wel wat minder is maar volgens mij is dit wel de makkelijkste uitvoering. Misschien dat er ook software is dat je meteen je dingen kunt opnemen die je uitstuurt. Ik gebruik hier adobe edition voor maar dit is geen goedkoop grapje. Misschien dat je ergens de sonar le gratis vandaan kunt krijgen dit is een gratis demo uitvoering van sonar ( cake walk ) Hier kun je ook mee opnemen dit gebruiken we voor onze live mixer ( zat erbij ).

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      kwalitijd.
      = Kwaliteit;)

Comment

audacity eens proberen

Comment

Ik zie nu overal topics over hoe het opnemen maar het is mij nog niet helemaal helder.

Ik wil met mn djm-800 live mixen en het opnemen op mn laptop, ik heb 2x een JB Systems USB Audio Converter (bi-directioneel)

Ik wil het makelijk maar met enige geluidskwaliteit opnemen.
          Ik hoor vele over audicity, dat heb ik ook maar nog nooit gebruikt.
          Als het makkelijk is en ik geen opties hoeft te wijzigen (tenzij dit vrij makkelijk is) wil ik het wel is daar mee proberen.

Comment

Als je de geluidskaart gebruikt, moet je in audacity je geluidskaart als ingang selecteren. Als het goed is, is dat alles.

Comment

Audacity is zeker erg simpel. Sluit je rec uitgang van de djm-800 aan op de usb converter en steek die in je computer. Daarna verander je in audacity dat hij daar van moet opnemen en zet je hem in stereo. kijk even hoe hoog je moet uitsturen dat je mooi en goed geluid krijgt.

Deze screenshots had ik ooit gemaakt voor een ander topic.
              Stap 1:

Stap 2:

Comment

Working...
              X