Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opnemen via Ikey M3 of anders?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opnemen via Ikey M3 of anders?

Ik heb even een vraagje over recorden van een mix ( niet dat ik al eentje gereed heb , maar wil graag mijn vorderingen horen)

Ik weet dat er diverse mogelijkheden zijn voor het recorden van een mix.

Optie 1) via een rood-witte tulpstekker van mijn mixer naar mijn pc en dan via audacity opnemen, maar dan ben ik een lange kabel nodig en er lopen dan zoveel kabels naast elkaar rondom en langs de deurposten.) en pc moet altijd aan staan .

Optie 2) Ik kreeg een tip van iemand en die zei dat de Ikey M3 een topaparaatje is

Nu heb ik uiteraard even gekeken op Bax-shop en nu zie ik ook een Ikey G3 staan , maar wat is eigenlijk het voornaamste verschil tussen die 2 ?

En wat is in mijn geval beter/handiger , opnemen via zoŽn apparaatje of toch optie 1

De G3 variant is echt gericht op instrumenten en heeft alleen een instrument-ingang (bijvoorbeeld voor een gitaar).

De M3 heeft een lijningang via 3.5mm jackplug en heeft ook nog een microfooningang via een 3.5mm jackplug.

En op wat uiterlijke details na hebben ze dezelfde indeling, vermoedelijk is ook de rest vrij hetzelfde.

Voor deze toepassing denk ik dat een apparaatje als dit net wat makkelijker is voor het opnemen, zeker wanneer er anders lange kabels moeten worden getrokken.

Comment

Kan overigens wel de M3 aanraden omdat je die erg gemakkelijk kan inprikken en gaan. Veel horecaeigenaren kunnen het niet waarderen als je met een grote laptop aankomt en alle bedrading los gaat trekken.

Comment

Thanx, ik ga hem vanavond gelijk bestellen bij Bax-Shop !!!

Comment

Top, we horen graag hoe hij bevalt!

Comment

Ik moet nog steeds een recensie plaatsen. maar ehhh de laatste periode heb ik eigenlijk weinig met de Pioneer gedaan en was ik bezig met Virtual DJ ( voor de majoretteclub)
            En bovendien was het ook errug druk met werk enzo .

Dus de recensie houden jullie van me te goed ( kan nog wel he?)

Comment

Working...
            X