Announcement

Collapse
No announcement yet.

iKey RM3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iKey RM3

:lol:Ik heb deze week bij Bax een RM3 digitale recorder van iKey (Cortex) gekocht. Woensdagavond rond 22.00 uur besteld en vrijdagmorgen thuis. Goed verpakt in luchtkussens. Uitgepakt en geïnstalleerd et Voila het doet wat ik wil : Opnemen en afspelen. Als DJ bij een internetstation (radiovera.nl) draai ik middagen van 6 uren en neem daar één uurtje van op als studio 2. In die tijd kan ik even met de hond uit etc. Deed ik eerst met extra PC. Maar dit is echt 'n uitkomst. Maar nu wil ik de software updaten. Ik kan deze wel downloaden en uitpakken en in de root op de bijgeleverde SD-kaart zetten maar dan is 't over. Het apparaat installeert NIET automatisch de nieuwe software. Heeft iemand hier 'n oplossing voor. Er zit versie 1.0.28 op en de nieuwe versie is 1.0.37.

Ik heb hetzelfde probleem. Ook versie 1.0.28 is geinstalleerd en op de Ikey-site staat inmiddels versie 1.0.40. Als ik die download dan komt ie in een voor mij onbekend GCI filebestand van 1.6mb groot.

Wat moet ik hiermee doen?

Comment

Ga ik even naar de helpdesk doorspelen, want ik zou het zo snel niet weten. ;)

Comment

En als het goed is heeft collega Patrick hier op gereageerd!

Antwoord in een notendop: Het bestandje is de update zelf, die kan het beste op een lege USB-stick gezet worden en in de recorder gestoken worden. Vervolgens zou hij zelf moeten gaan updaten.

Comment

Na wat zoekwerk op internet heb ik de oplossing gevonden voor het updaten van de RM-3.
          Het bestandje wat op de site te downloaden is heeft geen extensie.
          Dit bestandje moet hernoemt worden naar bijv: IKEY_update.cgi en dan in de root van de sd kaart gezet worden.
          Zorg ook dat er geen punt staat in het stukje dat voor .cgi staat en er geen spatie is tussen de letters, want anders ziet hij de extensie mogelijk ook niet goed.
          Dus het best het bestandje gewoon hernoemen naar IKEY_update.cgi en dan zou het moeten werken.

Comment

Rm3 Upate file wordt niet gelezen.

Raar wat je er ook mee doet met die update file, de RM3 ziet bestandje niet :(
            Iemand nog een oplossing?

Comment

Gevonden:D

De juiste benaming van het bestandje moet zijn: iKEY_update.gci

Dan werkt het perfect.

Ric

Comment

Working...
              X