Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zoem in Behringer C-1U

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoem in Behringer C-1U

Ik heb verleden jaar in december een Behringer C-1U USB studio condensatormicrofoon aangeschaft, en was tot een paar weken geleden zeer te spreken over het geluid. Plotseling begon hij kuren te vertonen. Af en toe pruduceert hij een vervelende en harde zoem. Ongeveer even hard als het volume van je stem als je hard praat. Soms gaat het een half uurtje goed en dan is hij er ineens weer! Als je er dan heel hard in gaat schreeuwen stopt het weer heel eventjes, maar is nou niet echt een handige oplossing.

Ik heb al meerdere malen de kabels er uit gehaald, computer opnieuw opgestart, kabels er weer in, verschillende software geprobeerd om op te nemen (ook skype), maar niks wil helpen.

Er is niks vreemds gebeurt met de microfoon, het probleem ontstond van de ene op de andere dag (kan ook niet gevallen zijn omdat hij ver op mijn bureau staat).

Heeft iemand een idee?

Mvgr

PS: Ik heb wel een aantal Windows 7 updates uitgevoerd, zou dit het kunnen zijn?

Heb je de mogelijkheid op een andere PC te testen? Zoja dan zou ik dat proberen.

Mocht dat niet mogelijk zijn, stuur hem dan even naar ons op onder garantie, dan kijken wij of we een probleem kunnen ontdekken. ;)

Comment

Ik zal proberen hem op een andere PC te testen. Zal het laten weten..

Mvgr

Comment

Working...
      X