Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec Star Sky 1 wit LED-gordijn (wit doek)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec Star Sky 1 wit LED-gordijn (wit doek)

Ik heb deze gisteren besteld en hij is net binnen. Het opstellen duurt nog geen tien minuten en het is echt een ge-wel-dig ding!

Ik had me nog best verkeken op hoe breed drie meter eigenlijk is! De statieven zijn ook veel degelijker dan ik had verwacht en alles past in één tas; doek, statieven én controller!

Zonder dmx (wordt met dipswitches via vier kanalen aangestuurd) zijn er vier mogelijkheden:

-ingebouwd programma
    -muziekgevoelig (maar dan moet je wel flink blazen!)
    -fade-modus (idem als 'auto' maar dan minder
    springerig)
    -statisch

Daarnaast kun je het tempo van de voorgenoemde opties bepalen met een aparte draaiknop.

Het geheel geeft echt glamour-achtig effect die in combinatie met een wallwasher (ik gebruik de American DJ megabar 50 en die combinatie is gewoonweg spectaculair!) heb je al een vrij complete lichtset voor mobiele entertainers (ik speel in een gitaarduo...).

Het pakket is niet echt licht (zo'n twintig kilo), maar past makkelijk in een kleine auto. Is verder gemakkelijk te reinigen.

Kortom: een absolute aanwinst voor iedere live-setting, zeker voor die prijs!

Een linkje erbij zou handig geweest zijn, dus bij deze.

Een backdrop maakt uw show helemaal af. Maar een LED-backdrop, dat is nog een stapje hoger! Showtec komt met de Star Sky-reeks, een serie LED-backdrops, waaronder deze versie met witte LEDs en DMX.

Comment

Het is deze...

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

Nou ja,

van die link wordt je niet echt wijzer, maar ik bedoel dat witte doek met dito leds...

Scusa...

Comment

Rick kan hier mischien eens met de borstel doorgaan en de link in de post van de topic starter toevoegen, netjes overzichtelijk.

Allee dit moet de goede link zijn dan.

Een backdrop maakt uw show helemaal af. Maar een LED-backdrop, dat is nog een stapje hoger! Showtec komt met de Star Sky-reeks, een serie LED-backdrops, waaronder deze versie met witte LEDs en wit doek.

Comment

he, mensen´
            ik vind het een mooie backdrop , maar het blijft veel geld voor een doekje met een paar ledjes.
            en vooral voor mij (ben 15), maar ik wil mischien toch kopen (als ik t geld heb).
            maar kan ik dan niet beter de rgb versie kopen ?

p.s. ik gebruik het vooral in disco settings

Comment

Het is een hele mooi doek. Je kan beter voor de RGB versie kiezen, aangezien je dan bij Disco's wat programma's ermee kan maken. Het enige lullige is, als je erop staat is het stuk. Dus het is enorm gevoelig voor alles. Maar als je hier even op let is het geen probleem. Zo'n doek is eigenlijk helemaal niet duur als je kijkt wat je ervoor terug krijgt. Er zitten behoorlijk wat ledjes in, en een all-in controller eigenlijk. Automatische programma's of DMX.

Comment

Gouden tip: Koop er een flightcase bij! Kan er niks op vallen/staan/liggen waardoor de ledjes het begeven!

Comment

Een kennis van me heeft deze ook wat jammer is is dat die maar 1 kleur is.
                  Verder een leuk ding om als decoratie te gebruiken :P

Comment

Working...
                  X