Announcement

Collapse
No announcement yet.

K&M 21435 standaard model zwart luidsprekerstatief

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• K&M 21435 standaard model zwart luidsprekerstatief

Bax-shop link

Op het gebied van speakerstatieven is er veel mogelijk zowel qau merken als budget.
    Zelf heb ik diverse merken gehad zoals samson,american dj, en proel.
    Sinds een tijdje heb ik de k&m statieven ook bekend als konig en meyer.
    Het uitklappen van de stieven gaat erg soepel het klemt niet het doet niet moeilijk oftewel lekker in gebruik.
    Het statief is maar liefst goed gekeurd tot 35 kilo en dit geloof ik eigenlijk best wel hij is erg stabiel en heeft geen moeite met een stel flinke actieve topkasten.
    Vaak zakken statieven in door een flinke last dit hebben deze statieven absoluut niet.
    De statieven zijn te borgen met een borgje die aan de statieven te vinden is, veiligheid voor alles!
    Ook zit er een val beveiliging in de statieven, dit betekend waneer een speaker valt vangt een veer in het statief de klap op en zullen je speakers in alle waarschijnlijkheid geen schade oplopen een lekker idee toch?

Wat mij ook opvalt is dat de statieven lang netjes blijven de lak zal van goede kwaliteit zijn en dat is mooi meegenomen.
    Het gewicht is ook niet zwaar te noemen, al deze bovenstaande punten maken de konig en meyer statieven de juiste statieven voor allround gebruik, stevig, veilig en netjes.

Bax-Info:

Bij K&M is niets te gek. Dat wat zij een standaard model noemen is bij andere merken al snel een topmodel. Dankzij de ongelofelijke precisie van het fabriceren weet u altijd zeker dat u geen geweld hoeft te gebruiken om het statief goed neer te zetten. Het statief is volledig laser gesneden en daardoor is hij op de millimeter nauwkeurig. Het luidsprekerstatief is gekeurd voor een gewicht van 35 kilo en u weet dus zeker dat u bijna iedere soort luidspreker hierop kunt monteren. De stevig klembevestiging zorgt ervoor dat u gemakkelijk en snel een geluidssysteem kunt opbouwen en afbreken. De stevige materialen en de goede lak zorgen ervoor dat u jaren het idee heeft met een gloeidnieuw statief onderweg te zijn.

Specificaties:
    - maximaal GS-gekeurd gewicht: 35 kg
    - eigen gewicht: 5.3 kg
    - gepatenteerd knop klem systeem
    - maximale hoogte: 2020 mm
    - minimale hoogte: 1320 mm
    - vibratie vrije stand
    - diameter van de buis: 35 mm
    - voetjes zijn voorzien van rubber om schuiven te voorkomen

ik werk al sinds mijn eerste set met deze statieven (nu zo'n 10 jaar), en in die tien jaar zijn deze nog niet versleten of vervangen! uiterst stevige en stabiele statieven. Hun geld meer dan waard! Niet zoals de goedkope statieven van samson, american audio, e.d.

Wat mij betreft K&M for life!

En na tien jaar nog steeds goed toonbaar! weinig tot geen (heftige) beschadigingen in de lak, ondanks dat de eerste paar jaar vervoerd zijn zonder hoezen (tegenwoordig werk ik met de statieftassen)

Comment

Ik moet zeggen dat ik ze nu 6 jaar heb en ze nooit in een hoes zijn geweest de lak is gewoon nog steeds netjes, een bizar goede lak als je het mij vraagt!

Comment

Bijna alles van K&M is r*t*goed, ik heb zelf 2 21450 statieven, die het ook al een jaar lang krasloos (geen hoezen!) en perfect doen. Ze ook zijn heerlijk licht (2,45 kg per stuk).

Daan

Comment

Working...
        X