Announcement

Collapse
No announcement yet.

Decotruss vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Decotruss vraagje

Hoi of op zijn belgisch hallo,

Is decotruss geschikt voor drive-in of toch beter echte truss kopen.
    Omdat ik steeds in openlucht draai voor goede doelen heb ik geen licht nodig, maar ik wil een lichtsetje klaar hebben staan mocht ik toch eens een opdracht aanvaarden dat in een zaal of tent doorgaat dan heb ik het toch liggen, normaal aanvaard ik dit opdrachten niet meer omdat ik enkel gratis draai voor goede doelen en dat zijn 90% opendeurdagen.

Ik zou 3 meter truss nodig hebben die ondersteund worden door 2 statieven.
    van licht heb ik liggen voor eigen gebruik, 4x ledpar 64 mischien koop ik er nog 3 bij, ik heb ook 3 andere lichteffecten die ik aan de truss wil hangen, geen grote en zware lichten.
    Liefst geen te dure truss, want veel kans dat het hier zijn leven lang ongebruikt zal blijven liggen zoals mijn ledparren van 76 euro het stuk + het andere dure licht.

Ik zou gaan voor de 2 meter versie + 1 meter versie

De Decotruss ST 2000 is veruit het langste truss stuk verkrijgbaar van Decotruss, makkelijk bevestigbaar en ideaal geschikt voor decoratieve doeleinden.
    Last edited by Mol; Tuesday-16-08-2011, 21:32.

Het is niet voor niets deco truss. Dat is om dingen mee te decoreren ( zo heet dat volgens mij ). Om hier echt iets aan te hangen is eigenlijk niet de bedoeling en is het ook niet op gemaakt / voor gekeurd.

Ik zou gaan voor echte truss. Is niet goedkoop maar zeker wel het beste.
    Je hebt ook pakketten met zowel truss en statief in 1 pakket. Dan heb je meteen goede statieven, adapters en de truss. Dat is wat ik in jou geval zou kiezen.

Comment

Statieven heb ik eigenlijk al liggen, en het is vlug aangepast om truss te kunnen bevestigen, maar ik weet al genoeg, echte truss dus.

Comment

Voor een paar simpele dingen kan deco truss echt wel.

Decotruss is inderdaad om te decoreren, maar er kunnen ook een aantal lampen aan. Een paar ledparren en lichteffecten kan het wel aan.

Comment

Ik heb zelf de adj Dura truss system. Opzich erg leuk, maar voor de rest.. Ik zou echt voor echte stevige truss gaan. Hier heb je meerdere mogelijkheden in dan deco.

Comment

Maar hij gaat het gebruiken voor een eventueel binnen evenement. Dan zou ik niet veel geld gaan besteden aan dure truss, voor die paar keer kan decotruss ook.

Ik het ook niet slim om truss + 2 statieven te huren? Als je het toch maar een paar keer denk nodig te hebben.

Comment

Huren zou ook kunnen, maar ik dacht voor de prijs dat decotruss maar kost, kan ik het beter kopen, maar zo te horen is het niet echt stevig.

Comment

Wat dacht je anders van 2 T-barretjes??

MVG. Boyd

Comment

Ik zou het licht liefst boven het meubel hebben en niet ernaast.

Comment

Volgens bax helpdesk kan je er net niet aan hangen, als het gewicht verdeeld is kan het wel aardig wat aan.
                    Voor die paar parren en effecten zou ik lekker deco nemen.
                    Je kan voor de zekerheid nog even navragen

Comment

Meer dan 10 kilo (verdeelt) aan een deco truss is een no-go. Veiligheid gaat voor alles. Dura is veel duurder, maar alsjeblieft; neem het zekere voor het onzekere!

Comment

Ja dat is ook zo, decotruss kan het hebben maar je hebt geen veiligheid

Comment

Zoals ik al zei, ik ga voor echte truss gaan zoals me hier is aangeraden door de meeste leden, het kost meer en ook al zal ik het niet of niet veel gebruiken, ik zal me meer op mijn gemak voelen als ik er gebruik van maak, ik wil geen lamp of de gehele truss op iemand zijn hoofd zien vallen.
                          Voor mij is de zaak hier rond, ik weet genoeg, bedankt.

Comment

Working...
                          X