Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beamer ophangen in truss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beamer ophangen in truss

Ik zoek een specefieke beugel/klem om een beamer op te hangen in een truss,

ik heb zelf wel iets ge knutselt uit oud ijzer en een half coupler, maar merk dat dit niet de perfect manier is, want kan hem eigen lijk alleen naar voor en achter kantelen en als de vloer of het scherm niet gelijk is aan de truss/beamer dan heb ik een probleem en een scheef beeld

zijn er speciale clamps en beugeld voor beamers?
    of zal je echt zelf iets moeten maken met een soort knik as er in zo dat je in alle gevallen de beamer kunt recht hangen?

Je zou een beugel als deze kunnen nemen (kunnen we leveren voor +/- 55 euro), en daar twee G-haken of halfcouplers aan monteren. Kans bestaat dat je dan in de montageplaat twee extra gaten moet boren, maar dan hangt het wel stevig en gaat't geen kant meer op. :)

Comment

heb je typenummer, krijg een NO ACCES melding,

maar iets kant en klaar bestaat niet dus,?

Comment

Iets kant en klaar ben ik nog nooit tegengekomen, helaas. ;)

Nedis website en dan dit artikelnummer ingeven: TVS-1PROJ/S

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Iets kant en klaar ben ik nog nooit tegengekomen, helaas. ;)
          dan ga ik da maar eens uitvinden en slapende rijk worden

Comment

Wij hebben hier gewoon een vogel beamer ophang beugel voor. Die hebben we ipv een houddraad bout voorzien van metrische m10 bout en dan kun je hem met een g-haak of half coupler gewoon ophangen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
              Wij hebben hier gewoon een vogel beamer ophang beugel voor. Die hebben we ipv een houddraad bout voorzien van metrische m10 bout en dan kun je hem met een g-haak of half coupler gewoon ophangen.
              het nadeel is dat het geheel(de beugel) vrij plat moet blijven hij komt namelijk vrij laag onder een 3 hoek truss te hangen liefst ies dat niet dikker is dan 5-10cm

maar heb je voorbeeld foto, of model van beugel?

Comment

iemand ervaring met het ophangen van een beamer in gewoon standbouw profiel? wat is daar het beste voor te gebruiken?

Comment

Komend weekend heb ik een evenement waar ik ook 2 beamers heb hangen. Zal er foto's van maken en wie weet hebben jullie er wat aan.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                    Komend weekend heb ik een evenement waar ik ook 2 beamers heb hangen. Zal er foto's van maken en wie weet hebben jullie er wat aan.
                    oke zou fijn zijn alsvast bedankt

Comment

Bij deze de foto's van de beugel. De armpjes onder aan de schijf zijn natuurlijk om op je beamer te zetten. Doordat deze kunnen draaien en schuiven passen ze eigenlijk altijd op alle standaard beamers. Tenzij je natuurlijk een extreem grote beamer hebt.

Deze zijn met me gsm gemaakt. Heb er ook nog op de camera staan maar sony heeft het fijne dat elke camera een andere aansluiting heeft met jawel speciale snoertje's. Dus nu raad je het al die ben ik kwijt.

Comment

Ken je deze?

Comment

Working...
                        X