Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet dat ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou het liefst meteen voor 'echte' truss gaan, tweedehands is hier best nog een hoop in te krijgen. En je zit meteen wel echt veilig wat ik met die laddertruss nog wel durf te betwijfelen gezien het ontwerp (waarom er nog spanten in zitten vraag ik me ook sterk af).

Naar mijn mening is het ook geen truss, maar een instabiel constructie materiaal waar je een paar gram in kan hangen.

Comment

American DJ Dura Truss

Ik begin nu toch te twijfelen over de American DJ Dura Truss. Ook omdat ik later nog ga uitbreiden is het makkelijk om er een extra stuk tussen te doen. Wat ik wel wil weten maar wat ik niet goed kan vinden op het internet. Zijn de maten van het systeem wanneer het in de auto moet. Ik wil geen aanhanger maar ik heb wel een ruime auto. De truss stukken zijn 1,5 meter lang maar hoe hoog en wat is de lengte van de statief op zijn kleinst. Of kan ik dan beter een mailtje sturen naar Bax-shop.

Comment

Slim!

Het is mogelijk een of meerdere tussenstukken te kopen, maar hou wel rekening met het gewicht. En hang NOOIT dingen aan het begin of het einde van de stukken, kan namelijk doorbuigen.

Van de afmetingen weet ik helaas niks over deze set.

Comment

De hoogte van het statief als hij op z'n kleinst is is het ongeveer 150 cm. De hoogte is volgens mij 350 cm.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
            De hoogte van het statief als hij op z'n kleinst is is het ongeveer 150 cm. De hoogte is volgens mij 350 cm.
            hij bedoelt de hoogte van de truss zelf, niet op de statieven ;)

Comment

De truss zelf is volgens mij rond de 20 cm hoog, niet zo gek veel. Er is overigens ook nog een speciale draagtas voor beschikbaar, waar je alles in kunt steken: Arriba Case AC 180

Comment

Maten

Ik zie dat de tas 1473 mm lang is maar als de truss stukken en de statieven allemaal 1,5 meter zijn dan past het al niet of maakt die paar cm ook niks uit. Maar als ik maten van de tas zou nemen en in de auto uit probeer en het zou passen moet het ook passen als ik het straks heb

Comment

Die tas is sowieso een beetje rekbaar. Ik heb die 150 cm ook gegokt eigenlijk. Hij past in iedergeval makkelijk staand in de aanhangwagen (150 hoog). Dus hij is zo'n 140 / 145 cm vermoed ik.

Comment

150 cm voor de statieven ingeklapt is inderdaad wel het maximum, maar even meten is sowieso verstandig.

Comment

Als dit je kan helpen qua lengte voor in je auto.
                      Ik krijg het hele duratruss systeem in de koffer van een bmw x3.(zetels neergeklapt).
                      en dan heb ik nog plaats voor 3 pioneer kisten, QSC K10, wat kabel dozen en nog een paar andere flightcases.

In vergelijking met andere auto's is de koffer van de x3 nu ook weer niet zo groot:D.(met neergeklapte zetels.)

Comment

Ik heb inmiddels de maten opgemeten en naar de ts toe gestuurd via een pm.

Comment

30 dagen

Ik heb vandaag gemeten in de auto zou gewoon moeten passen met de rest van me spullen. Als ik het nu koop en toch om een of andere reden het truss systeem of een van de lampen niet wil, kan ik het toch gewoon terug sturen. Met 30 dagen niet goed geld terug service.

Comment

Terugsturen of -brengen binnen 30 dagen is altijd mogelijk als het niet bevalt.

Comment

Working...
                            X