Announcement

Collapse
No announcement yet.

CLS G-Haak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CLS G-Haak

Kwam in de webshop deze CLS G-Haak tegen.

Zijn iik verkijgbaar in mooi zwart en zien er degelijk uit, lijkt me dus ideaal om wat parretjes los aan trussen ed te hangen. Echter zie ik op de afbeelding geen m10? bout of iets dergelijks om een par hieraan te schroeven. Zitten deze er wel bij of kan ik die ergens los bestellen?

ik denk dat je de bout zelf zal moeten kopen, maar waarom voor z'n goed kope prul haak gaan, ik heb er zelf ook een paar gehad(ook zwart) omdat ik een lang stuk zwarte truss heb/had

maar bij kleine bewegingen maakt hij al snel krassen op je truss en ook kan door dit soort bewegingen de stel-moer los gaan zitten waardoor hij dus niet meer aan de trus pijp klemt,
    ik ben nu echt van de admiral g haken, iets duurder maar ook een stuk degelijker,
    Last edited by JONKIE; Wednesday-07-12-2011, 15:16.

Comment

Het leek mij een degelijke haak, maar blijkbaar is dit niet zo.
      Dan maar gewoon admiral haken nemen, daar zit volgens mij zelf ook nog een moer/bout bij dus dat is al helemaal handig.

Comment

De Admiral haken hebben een trussbeschermer, dat is al een enorme plus.

Comment

Inderdaad, de truss beschermer is vind ik toch wel een must.
          Heb hier al genoeg trussen zien voorbijkomen waar gewoon putten in gedraaid zijn door de 'goedkopere haken', en daar wordt ik helemaal niet happy van :-(

Comment

Dan maar gewoon admiral haken nemen, daar zit volgens mij zelf ook nog een moer/bout bij dus dat is al helemaal handig.
            Bij deze bevestigd, met een bout en vleugelmoer, ook ringen zitten er bij. :)

Comment

Ik wa al overgehaals, maar toch bedankt voor de bevestiging.
              Er zijn er o.a. 8 stuks besteld.

Comment

Working...
              X