Announcement

Collapse
No announcement yet.

Globaltruss geraden f33

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Globaltruss geraden f33

Daar ik de bomen door het bos niet meer zie tussen alle merken vraag ik eens of dit goede truss is, ik kan dit goedkoop kopen bij een dealer in mijn buurt aan 139 euro per 2.5m of koop ik best andere truss.
    Aan de truss komen er 2 winner scanners van JB, later mischien 4, 6 of 8 led parren en 2 andere effecten die rond de 5kg per stuk wegen.

F33250
    250cm
    11,00 kg
    139,99 euro

Truss 30 x 30 x 30 cm met conische koppelingen Wordt geleverd met 3 koppelstukken / 6 stalen pennen / 6 borgspelden

nieuw of 2dehands?

Comment

nieuw bij een dealer die enkel global truss verkoopt.

Comment

global is niets mis mee. Zeker voor drive-in doeleinde meer dan afdoende.

Comment

Global was niet op stock en het zal dura truss worden, maar volgens de dealer is dit in hetzelfde bedrijf gemaakt en enkel het stickertje zou anders zijn. ik stelde de vraag omdat ik global niet kende.

Comment

Ik ga straks 5 meter dura truss (nieuw) ophalen maar twijfel nog tussen enkele statieven.
            Is de American DJ ST-132 goed van kwaliteit en geschikt voor mijn doel, 5 meter truss met daaraan 2 winners van jb, 8 led par 64 en 2 andere effecten.

Als de st 132 goed is dan kan ik ze vandaag ook kopen want ze zijn in vooraad andere statieven moet ik dan ergens anders kopen.

Comment

Originally posted by Mol View Post
              Is de American DJ ST-132 goed van kwaliteit en geschikt voor mijn doel, 5 meter truss met daaraan 2 winners van jb, 8 led par 64 en 2 andere effecten.
              Qua gewicht zit het goed. Maar de kwaliteit vind ik persoonlijk wat minder, het handvat breekt vlug af.
              En ze zijn lomp/groot maar dat is voor jou met een bus niet echt belangrijk, alleen als je ruimtegebrek krijgt.

Comment

Vandaag de st 132 + 7 meter truss gaan kopen bij een plaatselijke dealer.
                Gewicht valt op zich redelijk mee met zijn 25kg.

Comment

Working...
                X