Announcement

Collapse
No announcement yet.

windup werkt niet meer goed

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• windup werkt niet meer goed

Rond mei 2012 heb ik dit setje gekocht http://www.bax-shop.nl/lichtbruggen/...t-details.html , de truss gebruik ik niet, het ging me meer om de statieven, die gebruik ik om de bubbelmachine op te plaatsen of mijn 2 KLS 801.
    Na 3 feestjes had ik al probleem met één van de statieven, als ik hem zak dan moet ik telkens met de hand het statief helpen zakken want met het draaisysteem alleen lukt het niet, dan blijft hij hangen.
    Iemand een idee of ik dat kan oplossen?

Gebeurt het alleen als het statief onbelast (leeg) is, of ook als je lichtset er op bevestigd is?

Want wanneer de buis onbelast is, wordt er amper zwaartekracht uitgeoefend op de lier die onderaan de buis vastzit. Hierdoor is het mogelijk dat de buis ietsjes blijft 'steken' en je hem even met de hand omlaag moet begeleiden.

Comment

Hij zakt ook niet met een KLS erop.

Comment

Misschien is er bovenaan de onderste verticale buis ( waar de 2e buis inschuift) een boutje of vijsje of iets dergelijks dat te hard is vast gedraaid? ( ik kan nu niet zien of daar ook zoiets aanwezig is bovenaan de onderste verticale buis, want de foto is op m'n tablet scherm te klein)

Comment

Kan vanaf hier niet precies zeggen waar het aan ligt. Maar breng hem binnenkort eens bij ons binnen, dan kijken we er even naar en anders sturen we hem naar ADJ op.

Comment

Ik kom met de opendeurdag naar jullie toe, maar dan zal er geen tijd zijn denk ik om naar een statief te kijken.
            Je ziet er ook niets aan, het zak binnenin zitten denk ik.

Comment

De retourenbalie is dan gewoon open, dus dan kun je hem bij ons achterlaten en dan kijkt iemand van aftersales er later naar. Mochten ook wij het probleem constateren dan sturen we hem gewoon naar ADJ.

Comment

Zijn die statieven los te koop, ik kan hem niet lang missen omdat ik deze verkies op bruiloften boven de st 132. Als ze los te koop zijn dan koop ik mij een reserve.

Comment

De Crank-2 statieven van ADJ zijn niet los te koop, die zijn alleen verkrijgbaar via de Duratruss set. Gezien je set al een paar maanden in bezit is, zal direct omruilen voor een nieuw statief niet meer gaan.

Mocht je echt in de knoei komen in de tussentijd, dan kun je er eventueel wel eentje van mij lenen, mijn Duratruss-systeem komt de deur amper meer uit en ik heb ooit eens een los statief uit de B-stock meegenomen, waarvan het plastic handvat ontbreekt, maargoed, verder is hij prima. Kun je altijd zelf nog een handvat voor maken. ;) Heb dus drie van die windups liggen.

Je mag hem ook kopen als je wilt, want ik gebruik hem toch zelden. Toendertijd heb ik hem ook alleen maar gekocht omdat het wel eens handig zou kunnen zijn. Truss-adapter heb ik er ook bij mocht dat noodzakelijk zijn.

Ik woon net voor de Westerscheldetunnel (die ken je vast wel ;)), laat maar weten als ik wat voor je kan betekenen.
                  Last edited by Rick; Saturday-13-10-2012, 10:25.

Comment

Als je er 1 of meerdere verkoopt dan neem ik ze graag van u over, de westerschelde tunnel ken ik want die moet ik door als ik naar bax moet, kunnen we het regelen met de opendeurdag.

Comment

Working...
                    X