Announcement

Collapse
No announcement yet.

Windup statief, welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Windup statief, welke?

Hoi,

Ik zoek een wind up statief voor mijn kls 200 setje van eurolite, Ik wil ook na een paar maanden een 2e kopen, en daarna een truss setje kopen. Welke moet ik hier voor hebben?
    Ik zit nog te twijfelen of ik daarna wel een truss setje zal kopen of gewoon nog een kls 200 setje op het tweede windup statief te zetten en andere lichteffecten weg te doen, (laser moonflower strobo).

Wat denken jullie?

Met vriendelijke groet Jamal

Ik zou voor de ADJ ST-132 gaan, de beste in die prijscategorie.

Comment

En groot. En zwaar, is niet altijd prettig!

Comment

Tja, dan komt er natuurlijk de onvermijdelijke vraag: Wat is je budget?

Comment

@JanPetersen, door het gewicht is ik enorm degelijk, tuurlijk VMB statieven zijn nog veel dgelijker, maar die kosten meteen ook veel meer.

Rond prijsklasse <150 denk ik dat je het beste voor de ST-132, vooral als je er later wat meters truss overheen wilt leggen..

Comment

Ja dat kan kloppen. Maar of dat nu voor de stevigheid is, of niet, hij is en blijft zwaar!

Comment

ik zit een beetje te denken, Stel ik neem geen truss en ik neem een wind up lichtstatief, dan wil ik scanners. Kan ik dat dan er nog bij hangen?

Comment

Als je zeker bent dat je geen truss zal kopen dan zou ik niet de ST 132 van ADJ kopen, veel te zwaar en te groot voor een KLS, dan zou ik eerder gaan voor dit setje.

Dat heb ik ook en de truss is mischien niet zwaar, maar voor lichte klusjes prima setje, ik heb er ooit mijn 8 ledparren + 4 effecten aangehangen en ze buigen niet door.
                Maar ik heb ze eigenlijk gekocht voor de statieven, die gebruik ik voor mijn KLS 801 maar dan moet je er wel een adapter voor kopen, ook zit er een gat in waar je een effect op kan plaatsen, zo zet ik er soms mijn bubbelmachiene op.

Comment

Working...
                X