Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
En wat wil je er precies mee doen.
Truss op maat is heel duur.
Als je gewoon 1 stukken van 2m neemt, heb je nog 10 cm aan de kant over.
Lijkt mij niet zo'n grote ramp
Gaat lastig worden. Zeker als je nagaat dat je met de truss ook ongeveer 20 cm hoogte kwijt bent omdat de truss die hoogte in beslag neemt. En dan moet er vermoedelijk nog licht aan komen te hangen denk ik. Dan moet je gaan bukken om er onderdoor te gaan. ;)
Misschien kun je kijken naar truss zoals FD31 die je op de juiste manier in je kamer bevestigt.
Misschien kun je meer vertellen over de opstelling? Komt het in een hoek te staan, of tegen 1 van de muren?
Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op de andere tegenvragen die ik stelde. Probeer nu eens gestructureerd op een rijtje te zetten wat je nu precies wilt, in welke vorm en in wat voor ruimte dat moet gaan gebeuren en hoe je het gaat positioneren. Pas dan kunnen we je goed adviseren.
Ook is het belangrijk te weten in welke prijscategorie we moeten gaan denken.
Wat dacht je hiervan?
Is de kleinste maat "truss" die er is, met wat haken aan het plafond, ziet er toch best echt uit ;), lekker goedkoop en lekker hoog :)
Alleen het kan niet zoveel dragen, heeft speciale haken nodig en is natuurlijk geen echte truss...
maar als ik voor in mijn kamer wat moest op hangen zou ik die een pakken...
gewoon 1.50 breed, kan genoeg lampen aan en anders gewoon een tweede erbij.
Voor op je kamer hoeft het toch niet zo officieel te zijn toch?
De laatste reactie in het topic was een half jaar geleden... ;)
Maar je zult er wel goed rekening mee moeten houden dat je bevestigingspunten in orde zijn. Voor een gemiddeld plafond-armatuur zijn wat schroefjes voldoende, maar wanneer jij een stel scanners en LED-parren aan een stuk truss aan je plafond wilt hangen is daar wel iets meer voor nodig. En dat is geheel afhankelijk van de materiaalsoort van je plafond, want met een systeemplafond kom je al niet heel ver.
Comment