ik wil dus de adj dura truss aanschaffen maar de ruimte waarin mijn ik hem wil zetten is maar 3,30 m das kan ik de statieven niet openzetten dus dacht ik kan ik de truss er niet een beetje laten uitsteken langs de zijkant dat ik de statieven kan openzetten
Announcement
Collapse
No announcement yet.
adj dura truss
Collapse
X
-
amai, na heel vaak herlezen denk ik dat ik toch begrijp wat je bedoeld (tip gebruik punten en komma's, en zet de woorden correct na elkaar. even laten nalezen doet soms ook wonderen).
Verder, het is geen probleem om je truss een beetje te laten uitsteken zodat je de statieven kan openzetten. Maar zorg er dan wel voor dat je een goede verdeling hebt van je gewicht. Als je te veel gewicht aan het uitstekende stuk hangt, gaat de andere kant van je truss met statief en al de lucht in gaan.
Comment
-
Originally posted by Jarne View Postkan ik de statieven van de adj dura truss ook gebruiken voor gewone truss
als het andere truss dat je wilt kopen de goede afmetingen heeft om door deze 2 gaten te komen moet het lukken. http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225...5UCVNbNiBQ.jpg
Comment
Comment