Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truss merken en compatibiliteit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Truss merken en compatibiliteit

Hallo,

Ik ben aan het rondneuzen voor truss delen. Ik kan een aanzienlijk deel bij vrienden van mij overnemen, maar ik heb meer nodig dan dat, dus moet ik ook gaan bijkopen.
    Nu krijg ik zoveel merken over me heen dat ik de weg kwijt ben.

Is er ergens een overzicht welke merken op welke merken passen en compatible zijn?

Het hoeft totaal geen draagkracht te hebben, want ik weet dat de gewichtsverhoudingen mogelijk niet meer kloppen bij "gemixte" delen.

Maar ik zie o.a. Milos, Multitruss, Eurotruss, Global Truss, Prolyte, Duratruss, Showtec, Pro-truss en zo nog tientallen merken !!!

Ik heb nu vooral Duratruss, Eurotruss (en ik geloof Multitruss of Milos?) Dit zijn allen de DT34 en FD34 serie. Dus ik heb alleen vierkante truss.

Maar ik zou dolgraag een lijst willen hebben waarin alle merken staan vermeld en de compatibiliteit met elkaar.

Wie weet dit ? Of wie weet er in ieder geval enkele te noemen?

Bij voorbaat dank voor alle reacties en alle kennis die wordt gedeeld!

groet Roy

Omdat deze discussie de verkeerde kant op gaat heb ik besloten de reacties te verwijderen en het topic te sluiten. Dit om de sfeer op ons forum positief te houden en ons statement vanuit Bax-shop.nl te benadrukken.

Ik ga niet herhalen wat er reeds gezegd is en wil het kort en bondig houden.

Combineer nooit verschillende merken en types truss. Je werkt op locatie met mobiele draagconstructies waarvan alle onderdelen bij goed gebruik perfect op elkaar afgestemd zijn. Door uitvoerig testen en certificeren ontstaat bij gebruik van op elkaar afgestemde elementen een betrouwbaar geheel. Ga je om wat voor redenen dan ook andere componenten gebruiken dan bestaat de kans op een levensgevaarlijke situatie waar je zelf alle verantwoordelijkheid voor draagt.

Weet waar je mee bezig bent. Ga voor zeker en verlies nooit je eigen veiligheid en die van de omstanders uit het oog.

Comment

Working...
    X